فرماندهی انتظامی خرم آباد:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد گفت: مأموران انتظامی شهرستان با کسب مجوز قانونی و در حضور برخی از مسئولان اداره کل مسکن و شهرسازی، تعداد هفت واحد غیرمجاز به طور کامل تخریب کردند.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ حسین نجفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی افراد سودجو و منفعت طلب، با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم جاده ها، تحت عنوان واحدهای مسکونی و تجاری، با قانون شکنی مشکلاتی را برای مردم به وجود می آورند.

 

وی با اشاره به  تخریب هفت واحد غیرمجاز در خرم آباد، افزود: در راستای شکایت اداره کل مسکن و شهر سازی مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه های منطقه کهریز و نیز اطلاع از توزیع موادمخدر در این واحدهای غیرمجاز، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد ضمن هشدار به متخلفان و افراد سودجو در راستای تصرف حریم شهر، گفت: مأموران انتظامی شهرستان با کسب مجوز قانونی و در حضور برخی از مسئولان اداره کل مسکن و شهرسازی، تعداد هفت واحد غیرمجاز به طور کامل تخریب کردند.

 

وی با اشاره به تلاش نیروی انتظامی در راستای ریشه کنی موادمخدر در شهرستان، تصریح کرد: در آذر ماه امسال با تلاش مأموران انتظامی و همکاری همشهریان عزیز، در طی بیش از 46 مورد عملیات پلیسی 38 نفر از توزیع کنندگان موادمخدر در سطح محله های شهرستان دستگیر و مقدار دو کیلو و 730 گرم مواد مخدر کشف شد.

 

نجفی ضمن در خواست از مرد در جهت یاری پلیس در شناسایی توزیع کنندگان موادمخدر، خاطر نشان کرد: در بازرسی های به عمل امده از این تعداد توزیع کننده مواد مخدر، 26 عدد ترازوی توزین مواد مخدرو سه حقه وافور کشف شد.

 

وی از کشف محموله ای قاچاق به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال خبر داد و بیان کرد: با اطلاع از تردد یک دستگاه کامیون حامل محموله قاچاق در محور خرم آباد به بروجرد، تیم های گشت انتظامی، توقیف کردند.

 

فرمانده نیروی انتظامی خرم آباد افزود: راننده با مشاهده مأموران، کامیون را جاگذاشته و اقدام به فرار می کند، کامیون پس از توقیف، جهت رسیدگی به پرونده در اختیاز مراجع قضایی قرار گرفت.

 

وی عنوان کرد: در بازرسی از خودرو، تعداد 9500 عدد کیف پول زنانه، 1296 دست گرمگن ورزشی، 942 دست شلوارک، دو هزار و 332 قلم لوازم آرایشی، 98 دست شلوار لی، 126 عدد کمربند، انواع کفش اسپرت و بچه گانه  یک هزار و 10 جفت کشف شد.
 

 

نجفی به دستگیری یک فرد زندانی فراری اشاره کرد و اظهار داشت: زندانی فراری که به جرم حمل و نگهداری سلاح و مهمات به 10 سال حبس محکوم شده و در زندان اصفهان به سر می برده، بعد از سپری شدن دو سال از محکومیت خود، متواری شده است.

 

وی افزود: پس از دستور مراجع قضایی و چند روز کار اطلاعاتی، محل اختفای مجرم در یکی از روستاهای خرم آباد شناسایی، مأموران انتظامی بدرآباد پس از تحت نظر داشتن، مجرم را دستگیر کردند.

 

فرمانده نیروی انتظامی خرم آباد با تأکید بر اینکه لرستان جایی برای اعمال مجرمانه برای مجرمان نیست و ان را به جهنمی برای مجرمان تبدیل می کنیم، بیان کرد: مجرم فراری برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضا شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات