در 9 ماهه گذشته/

لرستان خبر: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در 9 ماه گذشته 856 گفتمان دینی در لرستان با هدف ترویج آموزه های قرآنی برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام احمدرضا غلامی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 9 ماه گذشته 856 گفتمان دینی در لرستان با هدف ترویج آموزه های قرآنی برگزار شد.

 

وی افزود: 36 هزار نفر از دانش آموزان، دانشجویان، علاقمندان در مساجد و کانون های فرهنگی و تبلیغی از آموزش های این جلسات و گفتمان ها برخوردار شدند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: حجاب و عفاف، چالش های پیش روی شیعه، آشنایی با فرهنگ عاشورا، معرفت، بصیرت دینی و سبک زندگی و آسیب های اجتماعی از موضوعات ارائه شده در این گفتمان ها بوده است.

 

وی با اشاره به استقبال خوب جوانان و نوجوانان از این آموزه ها، تصریح کرد: ارتقای آگاهی های اعتقادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، ترویج و گسترش آموزه های قرآنی و دینی از اهداف مهم برگزاری این گفتمان ها است.

 

غلامی خاطر نشان کرد: گفتمان های دینی برای دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه، طلاب و دانشجویان توسط اساتید برجسته دانشگاه، حوزه علمیه، ائمه جمعه و جماعات و مدرسان سیاسی مدارس برگزار می شود.


 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات