فرمانده انتظامی خرم آباد:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد گفت: محموله قاچاق ادکلن خارجی به ارزش 10 میلیون تومان در خرم آباد کشف شد.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ حسین نجفی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محموله قاچاق ادکلن خارجی به ارزش 10 میلیون تومان در خرم آباد کشف شد.

 

وی افزود: نیروی انتظامی پاسگاه رازان در گشت زنی های خود در محورهای مواصلاتی، به خودروی مظنون شده و با اقدام به تعقیب خودرو می کنند.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد عنوان کرد: پس از توقیف این دستگاه خودروی پژو 405، بازرسی از خودرو انجام شده که در نهایت تعداد 95 کارتن حاوی 1140 عدد ادکلن خارجی با مارک های مختلف کشف و ضبط شد.

 

وی با بیان اینکه ورود کالای قاچاق به کشور، علاوه بر ضربه به اقتصاد، سبب تعطیلی کارخانجات تولیدی می شود، خاطر نشان کرد: این خودرو به همراه دو سرنشین خود که قصد تردد از مسیر جنوب کشور به مرکز را داشتند، جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی به پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

 

نجفی با اشاره به دستگیری دو نفر خرده فروش مواد مخدر، افزود: پس از بررسی صحت خبری مبنی بر وجود دو نفر خرده فروش در یکی از روستاهای اطراف شهرستان خرم آباد که اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: با کسب مجوز در عملیاتی طراحی شده و با استفاده از شش تیم عملیاتی، از محل بررسی های لازم به عمل امده که در نتیجه آن مقدار قابل توجهی مواد مخدر هروئین و تریاک کشف شد.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد ضمن قدردانی از همکاری مردم، اظهار داشت: افراد توزیع کننده به همراه یک ترازوی مکشوفه توزین موادمخدر جهت رسیدگی به پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات