جانشین فرمانده انتظامی لرستان:

لرستان خبر: جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: کلاهبرداری حرفه ای که از دوست خود هفت میلیارد و 500 میلیون ریالی کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ علی احمدی تبار اظهار داشت: کلاهبرداری حرفه ای که از دوست خود هفت میلیارد و 500 میلیون ریالی کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

 

وی افزود: دادسرای شهرستان خرم آباد پرونده کلاهبرداری از شهروندی خرم آبادی را به پلیس آگاهی ارجاع داده که این کلاهبرداری هفت میلیارد و 500 میلیون ریالی در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

 

جانشین فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: فرد کلاهبردار با موجه جلوه دادن خود و اینکه فردی با نفوذ در دستگاه های اداری است و پس از برقراری رابطه دوستی با مالباخته با روشی متقلبانه وی را فریب می دهد.

 

وی تصریح کرد: متهم پس از درخواست شراکت از مالباخته و اغفال کردن وی، مبلغ هفت میلیارد و 500 میلیون ریال بدون هیچ گونه سند رسمی از مالباخته گرفته و اقدام به ساخت مجتمع مسکونی چهار طبقه می کند.

 

احمدی تبار خاطر نشان کرد: کلاهبردار واحدهای مسکونی را فروخته و مالباخته پس از ساخت مجتمع متوجه فروش مجتمع و اغفال خود توسط این کلاهبردار می شود.

 

وی بیان کرد: پس از شناسایی مخفیگاه این کلاهبردار، در عملیاتی غافلگیرانه در خرم آباد دستگیر شده و با قرار صادره روانه زندان می شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات