ملی‌پوش لرستانی دوچرخه‌سواری:

ملی پوش دوچرخه سواری گفت: برای اردوهای قبل از بازیهای آسیایی هشت میلیون تومان از جیبم هزینه کردم و مجبور شدم زمین ملکی‎ام را بفروشم. واقعاً دیگر توان هزینه کردن از جیب را ندارم و با اینکه به اردو دعوت شدم اما درخواست کردم به سبب هزینه و مخارج بالای اردو در این مرحله نباشم.

به گزارش لرستان خبر ، فرزین عرب اظهار کرد: بعد از بازیهای آسیایی اینچئون کملطفیهای زیادی از استانم دیدم و تصمیم گرفتم فعلاً به اردو نروم.

 

وی با بیان اینکه مخارج دوچرخهسواری بالاست، ادامه داد: برای اردوهای قبل از بازیهای آسیایی هشت میلیون تومان از جیبم هزینه کردم و مجبور شدم زمین ملکیام را بفروشم. واقعاً دیگر توان هزینه کردن از جیب را ندارم و با اینکه به اردو دعوت شدم اما درخواست کردم به سبب هزینه و مخارج بالای اردو در این مرحله نباشم.

 

عرب با یادآوری اینکه اهل شهرستان ازنا است، اضافه کرد: وقتی برای شرکت در رقابت بینالمللی انتخاب میشوی، خیلیها میآیند و تبریک میگویند و قصد دارند با شما عکس بگیرند و این شرایط بعد از آن رقابت هم وجود دارد اما چند روز بعد همه چیز فراموش میشود.

 

این ورزشکار لرستانی با اشاره به اینکه حدود 10 سال است در تیمهای ملی پا میزند، خاطرنشان کرد: پنج مدال آسیایی دارم اما تا حالا مسئولانی استانی و شهرستانی حتی یک جلسه برای بیان مشکلاتم نداشتهاند و این در حالیست که سایر ورزشکارها از طرف مسئولان استانهایشان حمایت میشوند.

 

              ورزشکار لرستانی

 

وی در پاسخ به این پرسش که قبل از شروع بازیهای آسیایی اینچئون مسئولان استانی چه قولی به شما دادند؟ گفت: دو سه ماه قبل از این بازیها به همراه تیم ملی در اروپا اردو داشتیم و هیچ قولی ندادند اما در استانهای دیگر ورزشکارها قبل از بازیها شارژ روحی شده بودند اما در استان ما خبری از این کارها نیست.

 

عرب با اشاره به اینکه در اینچئون تیم اسپرینت ایران چهارم شد، خاطرنشان کرد: عملکرد شخصی خودم جزو دو نفر اول بودم و اکنون نیز که به اردو نرفتهام شرایط بدنی خوبی داشتم ولی چون دوچرخهسواری استهلاک دارد ترجیح دادم فعلاً در اردو نباشم.

 

رکابزن تیم ملی در پایان گفت: از استانهای دیگر پیشنهادهای خوبی داشته و دارم که در رقابتهای قهرمانی کشور برای آنها رکاب بزنم اما تاکنون قبول نکردهام ولی اگر قرار باشد حمایت نشدن از طرف مسئولان استانی ادامه داشته باشد چارهای ندارم جز اینکه این پیشنهادها را بپذیرم.

 

منبع : ایسنا

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • محمد

    باتشکرازاینکه دغدغه های ورزشی رو که مطالبه رهبری ازتمام اقشاره رومدنظرقراردادید....ورزش نوعی جنگ درزمان صلح است...نبایدازاین جنگ غافل شد.سعی کنیددربحث ورزش بیشترورودداشته باشیدورزش یکی اززمینه های خودباوری یک امته ...که خصوصا دراستان ماروندتاسف باری روطی میکنه

نظرات