مدیرعامل هلال‌احمر لرستان در گفت و گو با لرستان خبر:

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: دو کوهنورد لرستانی که روز سه‌شنبه درحرکت به سمت قلعه سن بران اشترانکوه با بهمن و سرمای شدید روبه‌رو شدند یا عملیات تیم‌های امدادی امروز پیدا شدند که یکی از آن‌ها متأسفانه فوت کرده بود.

حسین رضا مرادی در گفت و گو با لرستان خبر، اظهار داشت: دو کوهنورد لرستانی که روز سه‌شنبه درحرکت به سمت قلعه سن بران اشترانکوه با بهمن و سرمای شدید روبه‌رو شدند یا عملیات تیم‌های امدادی امروز پیدا شدند که یکی از آن‌ها متأسفانه فوت کرده بود.

 

وی افزود: تیم‌های امداد و نجات هلال‌احمر برای جستجوی این دو کوهنورد راهی اشترانکوه شدند که بعد از تلاش‌های زیاد هر دو نفر را پیدا کردند که یکی از آن‌ها به نام حمید مارویی دلیل سرمازدگی شدید فوت کرده و نفر دوم نیز  به نام مرتضی موسوی دچار جراحت شده که به بیمارستان شهرستان ازنا منتقل شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان بیان کرد: از تمامی عزیزانی که قصد کوهنوردی در این موقع از سال رادارند توصیه می‌کنیم که قبل از عزیمت حتماً به شرایط جوی دقت کنند و از کوهنوردی به‌صورت انفرادی پرهیز کنند و به‌صورت تیمی باشند.

 

وی عنوان کرد: کوهنوردان تمام امکانات و تجهیزات ایمنی را همراه خود داشته باشند که در صورت پیش آمدن حوادث غیرمترقبه خود را نجات دهند.

 

انتهای پیام/

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات