مدیرکل کمیته امداد لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: در 9 ماهه امسال، طرح فلاح توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای 25 هزار و 475 مددجوی سطح استان اجرایی شد.

به گزارش لرستان خبر، ولی اله منتظری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 9 ماهه امسال، طرح فلاح توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان سطح استان اجرایی شد.

 

وی با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن 25 هزار و 475 نفر در قالب این طرح، افزود: بیش از یک هزار جلسه در قالب این طرح در روستاها و شهرهای استان برگزار شد که افراد به صورت انفرادی و شبکه ای در این طرح حضور یافتند.

 

مدیر کل کمیته امداد لرستان عنوان کرد: این طرح، علاوه بر برگزاری برنامه های مناسبتی، مذهبی و ملی در راستای اجرایی شدن طرح نظام جامع آموزش خانواده و ارتقای سطح معنوی دینی خانواده های مددجوی کمیته امداد استان برگزار شد.

 

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در این طرح، بیان کرد: در این جلسات، عمده مباحث ارائه شده در زمینه احکام، اقامه روضه و پاسخگویی به شبهات و مسائل دینی بوده است.

 

منتظری به هدف اجرای طرح فلاح اشاره و تصریح کرد: این طرح با هدف ارتقاء و عمق بخشی به باورهای دینی و اصلاح سبک زندگی مددجویان و به منظور ایجاد شبکه ای اجتماعی تبلیغی بر مبنای رویکرد معنوی در منازل و محلات آنها اجرا می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این جلسات به صورت دوره ای و با حضور روحانیون و کارشناسان به صورت جلسات خانگی برگزار می شود که در این طرح 398 مددجوی روستایی، 365 مددجوی شهری و دیگر افراد به صورت انفرادی از این طرح بهره مند می شوند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات