رئیس کمیته امداد پلدختر:

لرستان خبر: رئیس کمیته امداد پلدختر گفت: موسسه های خیریه و خیران پلدختر با همکاری کمیته امداد شهرستان در راستای نهادینه کردن تکالیف دینی و فرهنگ ازدواج گام برداشته و تاکنون زمینه ازدواج 48 دختر و پسر تحت حمایت کمیته امداد را فراهم کرده اند.

به گزارش لرستان خبر، علی میرزا خدایی صبح امروز در دیدار با برخی از مددجویان کمیته امداد در پلدختر اظهار داشت: فراهم کردن شرایط لازم برای ازدواج آسان و حفظ کرامت انسان ها از جمله رموز موفقیت و پیشرفت یک جامعه سالم است.

 

وی افزود: ترویج و احیای فرهنگ ازدواج وظیفه ای همگانی است که در این راستا کمیته امداد برنامه های فرهنگی و آموزشی بسیاری را اجرایی کرده است.

 

رئیس کمیته امداد پلدختر عنوان کرد: برگزاری کلاس مشاوره ازدواج آسان، پیشگیری از طلاق و پرداخت کمک هزینه ازدواج به نوعروسان و دختران در آستانه ازدواج از جمله فعالیت های کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ ازدواج صحیح است.

 

وی بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال 48 فقره کمک هزینه ازدواج به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد پلدختر اختصاص یافته که ارزش این کمک هزینه 960 میلیون ریال بوده است.

 

خدایی تصریح کرد: موسسه های خیریه و خیران پلدختر با همکاری کمیته امداد شهرستان در راستای نهادینه کردن تکالیف دینی و فرهنگ ازدواج گام برداشته و تاکنون زمینه ازدواج 48 دختر و پسر تحت حمایت کمیته امداد را فراهم کرده اند.

 

وی ضمن قدردانی از خیران در زمینه آسان کردن ازدواج جوانان، افزود: کمک هزینه ازدواج یکی از ایتام شهرستان توسط یکی از ایتام فراهم شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات