کارکنان شهرداری خرم آباد 6 ماه حقوق نگرفته اند؛

کارکنان شهرداری خرم آباد حدود 6 ماه است که حقوق دریافت نکرده اند و مسئولین شهرداری در این 6 ماه با ذکر دلایل مختلف و وعده های هر ماه پرداخت حقوق را به تعویق می اندازند.

به گزارش لرستان خبر ، کارکنان شهرداری خرم آباد حدود 6 ماه است که حقوق دریافت نکرده اند و مسئولین شهرداری در این 6 ماه با ذکر دلایل مختلف و وعده های پوچ ماه به ماه پرداخت حقوق را به تعویق می اندازند.

 

بسیاری از کارکنان و کارگران شهرداری خرم آباد که از قشر متوسط رو به پایین جامعه از لحاظ مالی هستند در این مدت با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند و در این مدت با سختی های فراوان روز گار می گذرانند.

 

در حالی که با توجه به مشکلات اقتصادی موجود بسیاری از کارکنان و کارمندان دستگاه های مختلف دولتی با وجود حقوق و مزایای ماهیانه دریافتی هم برای گذران زندگی با مشکلات زیادی روبرو هستند باید دید این قشر زحمت کش پس از 6 ماه عدم دریافت حقوق با چه شیوه ای از پس مخارج بر می آیند.

 

یکی از کارکنان شهرداری خرم آباد در گفتگو با لرستان خبر گفت: در این مدت 6 ماه برای مخارج  خانواده از هرکس که به نظرم رسیده از فامیل و اطرافیان گرفته تا مغازه های محل قرض گرفته ام و با توجه به این که مسئولان شهرداری به ما وعده پرداخت حقوق در ماه های آینده را دادند ما هم همین قول را به طلبکاران دادیم که با عدم دریافت حقوق شرمنده طلبکاران شده و پیش این افراد بدقول شده ایم و دیگر کسی حاضر به قرض دادن به ما هم نیست.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این قرض ها ، بنده در سال قبل برای خرید لوازم خانه از بانک مبلغی وام گرفته ام که با توجه به نگرفتن حقوق، اقساط این وام ها هم مانده اند و روز به روز هم جریمه آن بیشتر می شود که ممکن است به احضار به دادگاه و اخطاریه هم منجر شود.

 

                          شهرداری خرم آباد

 

باید از برخی مسئولین پرسید که آیا قادرید فقط یک ماه خودتان را جای این قشر زحمتکش بگذارید؟ تصور کنید که فقط یک ماه حقوق و مزایای شما پرداخت نشود آیا می توانید مشکلات مادی ناشی از آن را رفع کنید؟ حال این که این قشر زحمتکش حدود 6 ماه است حقوق دریافت نکرده اند.

 

کارگران و کارکنان شهرداری از زحمتکش ترین افراد جامعه هستند که بسیاری از آنها در صبح این روزهای سرد زمستانی و در حالی که بسیاری از ما در خواب به سر می بریم باید در پارک ها و فضاهای سبز شهر یا در کوچه ها و خیابان ها به نظافت محیط شهری پرداخته و متاسفانه این قشر نجیب و زحمتکش علاوه بر سختی ها و دردسرهای کار باید از لحاظ مادی هم این مشکلات را تحمل نمایند.

 

البته این قبیل مشکلات از شهرداری مرکز استان که در ماههای اخیر شاهد درگیری های شورای شهر آن و شهردار بودیم دور از انتظار نیست و این از پیامدهای آن مسائل و دعواهای فراوان است و از شهرداری شهری که در یک سال اخیر 5 بار شاهد تعویض شهردار خود بوده انتظاری بیش از این نمی رود و گویا برخی اعضای شورای شهر کارشان به جای رسیدگی به این قبیل مشکلات تنها باندبازی و توجه به منافع شخصی خود و اطرافیان‌شان است.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    دورود و احسنت به بچه های لرستان خبر
    همینه. رسانه ی بومی حامی مستضعف همینه
    بازم منتظر اینطور گزارش ها هستیم
    خدا خیرتون بده
    اجرکم عندالله

  • حسین

    سلام
    تشکر از توجهتون به این قشر زحمتکش و مظلوم!!!!

  • رضا

    مشخصه وقتی تمام بودجه شهرداری صرف بنرهای سطح شهر و تبریک و تمجید از خودشون می رسه وقتی نوبت به کارگرها برسه پول نداشته باشن

  • شاهین احمدی

    با سلام. سپاسگزارم که به کارگران خدوم و گمنام شهرداری توجه میکنید. انشاءالله که این اقدام شما در راه رصایت حق تعالی باشد. بنده به شخصه به نقد آگاهانهم و توسعه خواه مردم و رسانه ها اعتقاد جدی و عمیق دارم.موفق باشید

  • شاهین احمدی

    با سلام. سپاسگزارم که به کارگران خدوم و گمنام شهرداری توجه میکنید. انشاءالله که این اقدام شما در راه رصایت حق تعالی باشد. بنده به شخصه به نقد آگاهانهم و توسعه خواه مردم و رسانه ها اعتقاد جدی و عمیق دارم.موفق باشید

نظرات