نماینده ولی فقیه در لرستان شورای شهر خرم آباد را به وحدت دعوت کرد

حجت الاسلام میر عمادی در دیدار با اعضای شورای شهر گفت:با توجه به اینکه در ایام پایانی سال قرار داریم شهرداری اقدام به پرداخت حقوق و مزایای قشر کارگر خود کند.

به گزارش لرستان خبر اعضای شورای شهر  و شهردار خرم آباد ظهر شنبه با حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده محترم ولی فقیه در لرستان دیدار کردند.

 

حجت الاسلام میرعمادی در ابتدای این دیدار با اشاره به مدیریت جهادی گفت: رمز موفقیت مدیریت شهری داشتن مدیریت جهادی است علاوه بر این پاک و صادق بودن، خلاقیت، ابتكار و نوآوری و هماهنگی بین شهرداری و اعضای شورای شهر مهم است.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: شهرداری به صورت مستقیم با مردم سروکار دارد و عملکرد شهرداری می تواند موجب رضایت یا نارضایتی مردم شود و انتظاری که از این مجموعه می رود این است که در کار مردم تسهیل و تسریع صورت گیرد.

 

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: فعالیت ها فرهنگی شهرداری در تقویت فرهنگ و اخلاق در جامعه موثر است و انتظار این است که فعالیت های فرهنگی شهرداری تقویت شده و ارزش ها توسط شهرداری در جامعه ترویج داده شود.

 

حجت الاسلام میرعمادی گفت: فضای سبز شهر خرم آباد در معرض تجاوز و تعدی قرار دارد و باید اقدامات لازم در زمینه جلوگیری از این امر صورت گیرد زیرا فضای سبز حیات مردم است و باید زمینه گسترش و همچنین جلوگیری از تعرض به آن در خرم آباد فراهم شود.

 

حجت الاسلام میر عمادی ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال قرار داریم شهرداری اقدام به پرداخت حقوق و مزایای قشر کارگر خود کند.

 

وی با اشاره به لزوم حمایت شورای شهر از شهردار عنوان کرد: شورا باید به رای اكثریت احترام بگذارد و این یك اصل است و شهردار هم وظیفه دارد به نظرات شورا احترام بگذارد و شورا هم باید از شهردار حمایت کند چرا که شهردار برای پیشبرد کارها نیازمند حمایت و پشتیبانی اعضا شورای اسلامی شهر است.

 

حجت الاسلام میرعمادی افزود:  ما برای رای و نظر شورا احترام قائل هستیم و شما هم سعی كنید با داشتن وفاق، اتحاد و همدلی انگیزه خدمت در شهرداری را تقویت کرده تا شاهد ارائه الگوی مناسبی از خدمت رسانی به مردم باشیم. به هر حال اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد اما باید در نهایت شورا یکپارچه بوده و روحیه کار جمعی در میان اعضا حاکم باشد.

 

وی ادامه داد:  تصمیماتی که از خارج شورا بر شورا تحمیل می شود سمی مهلک است چرا که در این صورت در درجه اول خود شورا از درون متلاشی می شود و به طور حتم اگر از بیرون شورا تصمیمی تحمیل شود خود شورا ابتدا آسیب می بیند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: خوشبختانه شهردار خرم آباد از سوی اعضای شورا به موقع انتخاب شد چرا که در غیر اینصورت این امر موجب چالش جدی برای شورا و شهرداری می شد و شهردار جدید هم مورد قبول عامه مردم بوده و انتخاب وی نشان از این دارد که اعضای شورا شهر مسیر درستی را طی کرده اند.

 

در ادامه این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت:  شورا خود را به عنوان نمایندگان مردم می بیند و متعهد به سوگندی است كه در ابتدای شروع به كار در پیشگاه خداوند سبحان یاد كرده است.

 

علی جهان آرا ادامه داد:  تغییر در مدیریت شهری در راستای بهبود وضع موجود تعریف می شود و ما امیدواریم با وحدت و همدلی میان مجموعه شورا و شهرداری شاهد ارتقای ارائه خدمات به شهروندان باشیم.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات