مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار:

لرستان خبر: مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار گفت: نمایندگان جامعه نیکوکاری ابرار در اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور با همکاری سازمان‌ها و مؤسسات حمایتی، دانش آموزان مستعد تحصیلی را شناسایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر خامنوی عصر امروز در آیین اعطای بورس تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان مستعد لرستانی با حضور فعالان اظهار داشت: جامعه نیکوکاری ابرار تلاش می‌کند دانش‌آموزان را برای آینده‌ای روشن آماده کند و با پرهیز از نیازمند‌پروری شأن آنها را حفظ کند.

 

وی افزود: جامعه نیکوکاری ابرار در سطح بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای فعالیت می کند و سازمانی مردم‌نهاد و غیردولتی و وابسته با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران است.

 

مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار عنوان کرد: این نهاد در راستای ارتقاء فرهنگ نیکوکاری در جامعه و ترغیب فعالان عرصه نیکوکاری در راستای اصلاح فرهنگ و نگرش نیکوکاری در جامعه تلاش می‌کند.

 

وی بیان کرد: کمک به رشد فعالیت های خیرخواهانه، مساعدت موسسات خیریه و پاسداری از حریم منزلت اجتماعی فعالان بخش خصوصی از جمله خدمات جامعه نیکوکاری ابرار است.

 

خامنوی تصریح کرد: این نهاد تلاش می‌کند در راستای برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌های خود به گسترش فرهنگ خدمت به هم‌نوع و طبقات محروم جامعه و اثربخشی نیکوکاری کمک کند.

 

وی خاطر‌نشان کرد: نمایندگان جامعه نیکوکاری ابرار در اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور با همکاری سازمان‌ها و مؤسسات حمایتی، دانش آموزان مستعد تحصیلی را شناسایی می‌کنند.

 

مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار گفت: این دانش‌آموزان پس از شناسایی و تکمیل پرونده در سامانه سراسری جامعه نیکوکاری ابرار ثبت و از حمایت فعالان اقتصادی بهره‌مند می‌شوند.

 

وی افزود: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد به عنوان یکی از پیشروترین اتاق های ایران در اجرای طرح حمایت تحصیلی است.
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات