صبح امروز/

لرستان خبر: صبح امروز دومین تربیت مدرس دانشگاه علمی کاربردی لرستان با حضور رئیس مرکز امور مدرسان دانشگاه علمی کاربردی کشور در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، صبح امروز دومین تربیت مدرس دانشگاه علمی کاربردی لرستان با حضور رئیس مرکز امور مدرسان دانشگاه علمی کاربردی کشور در خرم‌آباد برگزار شد.

 

سعید محمد‌زاده، رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان در این مراسم اظهار داشت: در این دوره بیش از 120 نفر از مدرسان دانشگاه علمی کاربردی شرکت دارند.

 

وی افزود: رسالت دانشگاه علمی کاربردی متفاوت از دیگر دانشگاه‌هاست و ایجاد مهارت و حرفه در میان فارغ‌التحصیلان و ایجاد بستری مناسب برای افزایش کیفیت و زندگی دانشجویان از جمله اهداف تأسیس این دانشگاه است.

 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان عنوان کرد: تلاش این دانشگاه در راستای توسعه عملیات‌های مختلف کارگاهی و آزمایشگاهی در راستای تربیت فارغ‌التحصیلان ماهر و کار آمد و مهارت‌آموزی دانشجویان است.

 

وی تصریح کرد: آمادگی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه برای ورود به بازار کار و خدمات‌رسانی در جهت تحصیلات فراگیری شده، بزرگترین هدف دانشگاه علمی کاربرد محسوب می‌شود.

 

محمد‌زاده بیان کرد: در این دانشگاه با وجود اینکه هم دروس عملی و هم دروس نظری ارائه می‌شوند اما ارائه دروس عملی بیش از دورس تئوری مدنظر اهداف این دانشگاه است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: در راستای تحقق این هدف و با تلاش مدرسان دانشگاه علمی کاربردی در مسیر تربیت فارغ‌التحصیلان ماهر و آماده ورود به بازار کار تلاش می‌کنیم.
 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات