همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ، پیامک هایی مبنی بر افتتاح یک کارخانه بسته بندی مواد غذایی در شهرک صنعتی برای بسیاری از مسئولین شهرستان بروجرد ارسال شد که از آنها برای صرف نهار دعوت شده بود.

به گزارش لرستان خبر، به نقل از بازتاب بروجرد ، همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ، پیامک هایی مبنی بر افتتاح یک کارخانه بسته بندی مواد غذایی در شهرک صنعتی برای بسیاری از مسئولین شهرستان بروجرد ارسال شد که از آنها برای صرف نهار دعوت شده بود.

در مراسم افتتاح این واحد بسته بندی مواد غذایی ، برخی مقامات ارشد استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

در اتفاقی نادر پس از افتتاح و صرف نهار توسط مهمانان دعوت شده ، اکیپی از نیروی انتظامی در محل کارخانه حاضر و اقدام به دستگیری صاحب کارخانه بسته بندی مواد غذایی به جرم اختلاس کردند.

به گفته یک منبع آگاه ، حکم دستگیری این فرد که با شریک خود دچار مشکل مالی گردیده  توسط مقامات قضایی صادر شده و نیروی انتظامی در پی دستگیری وی بوده است.

جالب اینکه این شخص قبلاً نیز کارخانه  بسته بندی مواد غذایی در محل دیگری از بروجرد داشته که پلمپ  شد.

از مسئولین استانی و شهرستانی انتظار می رود برای حضور در مکان های مختلف دعوت شده حداقل پرس و جوی مورد نیاز را از فرد دعوت کننده بعمل بیاورند تا اینچنین مورد بی احترامی قرار نگیرند.

در اینجا جا دارد از مسئولین ارزشی شهرستان که در مورد پرونده فرد مزبور آگاهی کسب کرده و در این برنامه حضور پیدا نکردند کمال تشکر و قدر دانی را داشته باشیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات