در اطلاعیه روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه بیان شده که سلیم قنبری رئیس فقید دادگستری شهرستان روانسر توسط یکی از اشرار منطقه به ضرب گلوله به شهادت رسیده است.

روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه در اطلاعیه‌ای در خصوص ترور شهید سلیم قنبری رئیس دادگستری شهرستان روانسر اعلام کرد: قنبری از قافله قضات سلیم و قاطعی بود که با قاطعیت، شجاعت، اخلاص و تعهدش خاری در چشم متجاسرین به حریم امنیت عمومی و اشراری بود که وجود او را مانع شرارت‌های خود می‌دانستند و به همین دلیل یکی از این اراذل و اوباش صبحگاه امروز هنگام خروج از منزل وی را با فرزند 10 ساله‌اش به گلوله می‌بندد و این قاضی وارسته به فیض عظمای شهادت نائل می‌شود و فرزند ایشان نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

در اطلاعیه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمانشاه آمده است: حضور مأمورین انتظامی در محل، ضارب که دارای سوابق قبلی شرارت نیز هست و قصد گریختن از صحنه جرم را داشته به سمت مأمورین هم شلیک کرد که پس از درگیری مسلحانه مجروح و دستگیر شده است.

این اطلاعیه تصریح می‌کند: روابط عمومی دادگستری کرمانشاه ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهید سعید، شهادت شهید قنبری را به محضر بقیة‌الله الاعظم (عج)، رهبری معظم انقلاب، خانواده ایشان و امت شهید پرور استان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و مطمئناً چنین اقدامات ناجوانمردانه‌ای عزم دستگاه قضائی را برای اجرای عدل الهی و خدمت صادقانه به خلق خدا سست نخواهد کرد و اشرار بدانند که سلیم قنبری اولین شهید راه عدالت نبوده و آخرین نیز نخواهد بود.

رئیس دادگستری شهرستان روانسر صبح امروز توسط یکی از اشرار منطقه به شهادت رسید که پیکر این شهید پس از تشییع در این شهرستان برای خاکسپاری به اسلام‌آباد غرب زادگاه وی انتقال داده شد. فرزند رئیس دادگستری شهرستان روانسر برای مداوا به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات