امام‌جمعه پلدختر:

لرستان خبر: امام‌جمعه پلدختر گفت: باوجود مشکلات ایجادشده از این ریز گردها برای شهروندان پلدختر و خسارات وارده و قطعی طولانی‌مدت و لحظه‌ای برق، صداوسیمای لرستان این پدیده را منعکس نکرد.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه ضمن قدردانی از مردم پلدختر برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم با حضور خودپاسخ قاطعی به زیاده‌خواهی غرب و امریکا دادند.

 

وی افزود: پیام ملت ایران به مذاکره‌کنندگان هسته‌ای در راهپیمایی 22 بهمن " نه تسلیم، نه تحریم، مذاکره باعزت" بود و آن‌ها به استکبار اعلام کردند که زیر بار ظلم نمی‌روند.

 

امام‌جمعه پلدختر عنوان کرد: مردم در روز 22 بهمن با لگدمال کردن آرزو‌های پوشالی آمریکا اعلام کردند که فشارها و تهدیدهای استکبار در مقابل ملت ایران محکوم‌به شکست است.

 

وی با اشاره به ورود ریز گردها به پلدختر، بیان کرد: این ریز گردها که شهرستان پلدختر را به خاموشی کشاند و با واردکردن خسارت به مراتع و مزارع و تأسیسات برق، تنفس را برای مردم دشوار کرد.

 

لروند ضمن گلایه از شبکه افلاک لرستان تصریح کرد: باوجود مشکلات ایجادشده از این ریز گردها برای شهروندان پلدختر و خسارات وارده و قطعی طولانی‌مدت و لحظه‌ای برق، صداوسیمای لرستان این پدیده را منعکس نکرد.

 

وی خاطر‌نشان کرد: مردم پلدختر در چنین شرایطی و باوجود آلودگی هوا، در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده‌ای داشتند و ثابت کردند پای نظام و انقلاب هستند.

 

امام‌جمعه پلدختر ضمن تأکید بر اینکه مسئولان باید قدردان حضور مردم و خدمتگزار آن‌ها باشند، گفت: مسئولان مسئله ریز گردها را جدی بگیرند و اقدام عملی جدی انجام دهند و برای رفع این مشکل نهایت تلاش خود را به‌کارگیرند.

 

وی ضمن درخواست همکاری از سوی رئیس‌جمهور، افزود: از رئیس‌جمهور انتظار داریم که موضوع آلودگی شهرستان پلدختر را در دستور کار قرار دهد و مانند خوزستان برای رفع مشکل آلودگی هوای پلدختر اقدام کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • حمید

    خدا خیرتون بده
    پس کی ممجو پخش کنن

نظرات