مدیر‌کل آموزش و پرورش لرستان:

لرستان خبر: مدیر‌کل آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح مشاوران مدیران مدارس در آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، گودرز کریمی‌فر ظهر امروز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح مشاوران مدیران مدارس در آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت آزمایشی است، افزود: هدف از اجرای این طرح، ارتقاء کیفیت مدیریت آموزشگاهی و بهره‌گیری از تجارب ارزنده بازنشستگان و پیشکسوتان است.

 

مدیر‌کل آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: در این طرح، سازماندهی، رهبری، نظارت و ارزشیابی بر فعالیت‌های مدرسه و دادن مشورت در مورد برنامه ریزی از جمله حدود تعیین شده برای اختیارات مشاور مدیران مدرسه است.

 

وی به دیگر اختیارات مشاوران اشاره و تصریح کرد: دادن مشورت در تنظیم برنامه سالانه، برنامه درسی، بودجه‌بندی و ارائه مشورت در مورد راه‌های مشارکت سازنده و همکاری اثر بخش خانواده‌ها در امور مدرسه از دیگر حدود اختیارات مشاوران مدیران در مدرسه است.

 

کریمی‌فر با اشاره به اینکه مشاوران به صورت داوطلبانه در این طرح حاضر می‌شوند، بیان کرد: بازنشستگانی که سابقه مدیریت آموزشگاهی دارند و آنهایی که موفقیت در امور اجرایی مدارس را در کارنامه کاری خود دارند، به عنوان مشاور مدیر در این طرح شرکت می‌کنند.

 

وی ضمن تأکید بر اینکه استفاده بهینه از دانش و تجربه نخبگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین مورد توجه است، خاطر‌نشان کرد: این طرح 12 آموزشگاه را تحت پوشش قرار می‌دهد که در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد 2 آموزشگاه در هر دوره تحصیلی دخترانه و پسرانه تحت پوشش ین طرح قرار می گیرند.





 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات