رئیس کمیته امداد بروجرد:

لرستان خبر: رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: کمیته امداد از تمامی ظرفیت‌های خود در راستای خودکفایی و خوداتکایی خانواده‌ها به کار گرفته است، از این رو در 10 ماهه امسال اعتباری معادل یک میلیارد و385 میلیون تومان برای طرح‌های اجرایی هزینه کرده است.

به گزارش لرستان خبر، علی معظمی گودرزی عصر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار داشت: سیاست کلی کمیته امداد به سمت خودکفایی خانواده‌ها تغییر کرده است.

 

وی افزود: کمیته امداد از تمامی ظرفیت‌های خود در راستای خودکفایی و خوداتکایی خانواده‌ها به کار گرفته است، از این رو در 10 ماهه امسال اعتباری معادل یک میلیارد و385 میلیون تومان برای طرح‌های اجرایی هزینه کرده است.

 

رئیس کمیته امداد بروجرد عنوان کرد: در راستای اشتغال‌زایی، کارانگیزی و توان‌افزایی در شهرستان بروجرد 173 طرح اجرایی شده است.

 

وی تصریح کرد: طرح‌های اجرا شده در این نهاد در زمینه‌های مختلفی از جمله دامداری، کشاورزی، خدمات، حمل و نقل، مغازه‌داری، صنفی و صنعتی بوده است.

 

معظمی گودرزی بیان کرد: امسال کمیته امداد بروجرد اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه اشتغال و خودکفایی کرده است که 808 نفر در این دوره‌ها شرکت کردند.

 

وی خاطر‌نشان کرد: کلاس‌های حسابداری، مدیریت، کیف دوزی، آموزش رانندگی، آرایشگری، ، آموزش نقشه‌کشی ساختمان، اتوکد، آموزش انواع خیاطی، پرورش بز و گوسفند داشتی، پرورش زنبور و مرغ محلی، کامپیوتر و کاربر رایانه رشته‌های مورد آموزش در این دوره ها بوده است.

 

رئیس کمیته امداد بروجرد با اشاره به اینکه سه میلیون و 800 هزار تومان برای دوره‌های آموزشی هزینه شده است، گفت: امسال3368  طرح مورد بازدید و نظارت کارشناسان حوزه خودکفایی و اشتغال در بروجرد قرار گرفته است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات