معرفی سامانه کوتاه شکایات و انتقادات؛

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان گفت: لازم است کلیه شرکت‌های حمل و نقل مسافر به‌ویژه شرکت‌های اتوبوسرانی، زمان حرکت سرویس‌ها را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که مسافران فرصت اقامه نماز را داشته باشند.

به گزارش لرستان خبر ، حسن رحمانی با اشاره لزوم آمادگی برای آغاز سفرهای نوروزی، گفت: احترام و کرامت مسافران از اولویت‌های کاری شرکت‌های حمل و نقل مسافر است.

 

وی افزود: توجه به ضرورت توقف وسایل نقلیه عمومی بین شهری در جایگاه‌های مناسب بین‌راهی، حفظ حرمت مسافران در حین سفر و ارائه خدمات مطلوب در داخل اتوبوس‌ها از مهم‌ترین وظایف فعالان حوزه حمل و نقل مسافر است.

 

رحمانی با تأکید بر این‌که تکریم مسافران و توجه به زمان توقف برای ادای فریضه نماز، باید در رأس امور بخش حمل و نقل مسافر و دست‌اندرکاران این حوزه قرار گیرد، تصریح کرد: لازم است کلیه شرکت‌های حمل و نقل مسافر به‌ویژه شرکت‌های اتوبوسرانی، زمان حرکت سرویس‌ها را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که مسافران فرصت اقامه نماز را داشته باشند.

 

وی با اشاره به فعال بودن سامانه پیام کوتاه این اداره کل به شماره 20001240 برای دریافت نظرات، انتقادات و شکایات مسافران، افزود: در صورت اخذ هرگونه گزارش مبنی بر عدم رعایت موارد اشاره رفته، موضوع با قید فوریت در کمیسیون های مربوطه مطرح و برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد می‌شود.

 

منبع: ایکنا لرستان

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات