رئیس اداره منابع طبیعی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد گفت: مراسم کاشت نهال دریکی از ارتفاعات شهرستان بروجرد و با حضور انجمن کوهنوردان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، داریوش عباسی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن هفته منابع طبیعی، اداره منابع طبیعی بروجرد برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است.

 

وی با اشاره به برنامه‌های روز نخست این هفته، افزود: حضور گسترده مردم و کارکنان اداره منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و دیگر ادارات در نماز جمعه به‌منظور ترویج آموزه‌های دینی و توزیع رایگان نهال در بین نمازگزاران از برنامه‌های روز نخست هفته منابع طبیعی است.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد عنوان کرد: تعدادی نهال غیر‌مثمر با همکاری سازمان پارک‏‌ها و فضای سبز شهرداری در بین شهروندان توزیع می‌شود.

 

وی به مراسم کاشت نهال اشاره و تصریح کرد: این مراسم دریکی از ارتفاعات شهرستان بروجرد و با حضور انجمن کوهنوردان ایران برگزار می‌شود.

 

عباسی با اشاره به نام‌گذاری روز دوم با عنوان منابع طبیعی، فرهنگ و رسانه، بیان کرد: در همین روز جشن درختکاری در بلوار شهدا دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار می‌شود.

 

وی خاطر‌نشان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی دانش‏‌آموزان در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌های روز سوم با عنوان منابع طبیعی و مدیریت جامع حوزه آبخیز است.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد گفت: بازدید دانشجویان از پروژه‌های در دست احداث بخشی از برنامه‌های روز چهارم با عنوان منابع طبیعی، بسیج سازندگی و همیاران طبیعت است.

 

وی افزود: پنج هزار نفر از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و آموزگاران با وظایف منابع طبیعی و اهمیت آن آشنا می‌شوند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات