فرمانداردلفان:

لرستان خبر: فرماندار دلفان گفت: در راستای ترک علمی اعتیاد در معتاد باید کمپ‌های ترک اعتیاد ساماندهی شده و از پزشک، روان‌شناس، مددکار اجتماعی و سایر متخصصان امر در این کمپ‌ها و مراکز ترک اعتیاد استفاده شوند.

به گزارش لرستان خبر، علی باقری ظهر امروز در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان دلفان اظهار داشت: یکی از آسیب‌های مهم در شهرستان دلفان مسئله مواد مخدر است.

 

وی ضمن اشاره به آسیب‌پذیری شهرستان دلفان به دلیل نزدیکی به مرزهای غربی، افزود: این شهرستان با داشتن دو هزار و 570 کیلومترمربع وسعت در جوار استان‌های همدان، لرستان، کرمانشاه و ایلام قرارگرفته است.

 

فرماندار دلفان به بیکاری به‌عنوان عامل مهم اعتیاد در دلفان اشاره عنوان کرد: بسیاری از جوانان و نوجوانان دلفان به دلیل نداشتن شغل پایدار به سمت اعتیاد کشیده می‌شوند.

 

وی به تأسیس پاسگاه انتظامی در دهستان کاکاوند غربی تأکید و تصریح کرد: در راستای جلوگیری از اعتیاد و قاچاق مواد مخدر، کالا و اسلحه در دلفان، افزایش تعداد پاسگاه‌های انتظامی در مرزهای غربی شهرستان امری ضروری است.

 

باقری بیان کرد: در راستای ترک علمی اعتیاد در معتاد باید کمپ‌های ترک اعتیاد ساماندهی شده و از پزشک، روان‌شناس، مددکار اجتماعی و سایر متخصصان امر در این کمپ‌ها و مراکز ترک اعتیاد استفاده شوند.



 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات