ايمني خانه تكاني را فراموش نكنيم؛

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان لرستان در خصوص خانه تكاني در روز هاي پايان سال با هشدار به هم استاني ها ، نكات ايمني و امنيتي را توصيه كردند.

به گزارش لرستان خبر ، سرهنگ "قدرت الله دالوند" گفت : اين روزها وقت خانه تكاني و برو بيا كارگران ، نظافت‌چي ها و قالي شويي ها و شتشوي مبل و پرده در خانه هاست بطوري كه از طريق اعلاميه و چسباندن روي ديوار شهر ،از طريق جرايد ، از طريق رسانه و ساير وسايل ديگر مبادرت به اطلاع رساني در خصوص خانه تكاني مي نمايند تا مردم به استقبال سال نو بروند ولي بايد نكات ايمني را رعايت و هشدار هاي پليس مد نظر باشد.

 

 

وي ادامه داد : اطلاعيه روي ديوار بعضي مواقع پايه اول سرقت مي باشد كه ديوارها هميشه قابل اعتماد نيستند و حتي آگاهي‌هاي چسبانده شده روي ديوارها هم قابل اعتماد نيستند بهتر است فريب قيمت هاي پايين را نخورند و تلاش كنند تا از محل هاي قابل اعتماد كارگر استخدام نمايند.

 

 

دالوند عنوان کرد: در همين رفت آمد و شلوغي ها گاهي سرقت از منزل و اجناس هاي روي ديوار ، پشت بام ها ، طلاجات و ساير اجناس ديگر كه باعث تلخي كام خانواده مي باشد متصور است.

 

 

وی ادامه داد : حين غبار گيري و خانه تكاني هيچ موقع منزل را ترك ننمايند و شب ها اجناس را به داخل منزل ببرند ، شايد بهتر باشد با كمي دقت در انتخاب افرادي كه به عنوان كارگر و نظافتچي به خانه رفت آمد دارند ، مزه عيد را در كام خود تلخ نكنند.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات