شهردار بروجرد:

لرستان خبر: شهردار بروجرد گفت: در نمایشگاه جامع مدیریت شهری بر اساس نظر بازرسان و کارشناسان، شهرداری بروجرد به‌عنوان چهارمین شهرداری برتر کشور معرفی شد.

به گزارش لرستان خبر، منوچهر یوسفی عصر امروز در جلسه بررسی عملکرد شهرداری بروجرد در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جامع مدیریت شهری، اظهار داشت: در راستای معرفی و نمایش فعالیت‌های شهرداری‌های کشور، هرساله نمایشگاه جامع مدیریت شهری برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه چهارمین نمایشگاه جامعه مدیریت شهری دوم تا پنجم اسفند در تهران برگزار شد، افزود: در این نمایشگاه بر اساس نظر بازرسان و کارشناسان، شهرداری بروجرد به‌عنوان چهارمین شهرداری برتر کشور معرفی شد.

 

شهردار بروجرد بابیان اینکه در این نمایشگاه 157 شهرداری از سراسر کشور حضور داشتند، عنوان کرد: شهرداری بروجرد در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و پژوهشی حائز این جایگاه شده است.

 

وی به تلاش و توان شهرداری بروجرد در یک سال و نیم اخیر اشاره و تصریح کرد: فعالیت شهرداری در امور فرهنگی، خدمت‌رسانی نوین به شهروندان، برگزاری کلاس‌های آموزشی بهداشتی و توجه شهرداری به اصالت و قدمت شهرستان بروجرد ازجمله دلایل موفقیت شهرداری در کسب این رتبه است.

 

یوسفی با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط شهرداری، بیان کرد: آذین‌بندی، نصب پرچم‌ و چراغ‌ در مراسمهای مختلف، الکترونیکی کردن قبوض خدماتی، چاپ کتاب و تحویل آن‌ها به کتابخانه‌ها و ساخت فیلم‌های فرهنگی آموزشی و آموزش رانندگان تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از دیگر فعالیت‌های انجام‌شده توسط شهرداری است.

 

وی ضمن تأکید بر اینکه کسب رتبه برتر شهرداری، مسئولیت این نهاد را سنگین‌تر می‌کند، خاطرنشان کرد: شهرداری بروجرد باید با همکاری و همراهی مردم در راستای خدمت‌رسانی گسترده و مطلوب به شهروندان تلاش کند.
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات