مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: برای تحت پوشش قرار دادن این روستاها به اعتباری معادل اعتبار هزینه شده برای 90 درصد تحت پوشش این سامانه نیاز است.

به گزارش لرستان خبر، محمد بازوند عصر امروز در نشست خبری در محل صدا و سیمای مرکز لرستان اظهار داشت: امسال تعهد سالانه ما 4 هزار و 550 ساعت برنامه رادیویی و 1464 ساعت برنامه تلویزیونی بوده است.

 

وی افزود: نوا و نما، اقلیم و برنامه‌های رادیویی از دیگر برنامه های اختصاص یافته به شبکه‌های سراسری لرستان است.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان به برنامه‌های صدا و سیمای لرستان در نوروز اشاره و عنوان کرد: در ایام نوروز صبح‌ها 130 دقیقه و عصرها 120 دقیقه برنامه‌های مختلفی از صدا و سیمای لرستان پخش می شود.

 

وی با اشاره به اینکه 200 نفر از عوامل رادیوی لرستان رتبه برتر رادیو را در کشور کسب کردند، بیان کرد: امسال صدا و سیمای مرکز لرستان حائز  رتبه‌های برتری در سطح کشور بود.

 

بازوند تصریح کرد: 10 درصد از جمعیت لرستان را که در روستا زندگی می کنند، تحت پوشش سامانه دیجیتال نستند و برای محقق شدن این امر نیازمند تأمین اعتبار هستیم.

 

وی با اشاره به بالا بودن هزینه تحت پوشش قراردادن 10 درصد باقی مانده، خاطر نشان کرد: برای تحت پوشش قرار دادن این روستاها به اعتباری معادل اعتبار هزینه شده برای 90 درصد تحت پوشش این سامانه نیاز است.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: در صورت تأمین 50 درصد این اعتبار از طریق بودجه استانی، 50 درصد اعتبارات مورد نیاز را از طریق سازمان صدا و سیما تأمین کنیم.

 

وی با شاره به تحت پوشش قرار دادن منطقه کمالوند خرم‌آباد، امامزاده محمد کوهدشت در سال آینده، افزود: امسال شهرستان پلدختر، شهر معمولان، زاغه، بیرانشهر، رومشکان، سپیددشت و بخش‌هایی از شهرستان دورود از این سامانه برخوردار شدند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات