رئیس اداره منابع طبیعی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره منابع طبیعی بروجرد گفت: برخی افراد اقدام به تخریب و تصاحب اراضی دولتی می‌کنند که این خود سبب واردن آمدن آسیب و ضربه به منابع خدادای این شهرستان می شود.

به گزارش لرستان خبر، داریوش عباسی عصر امروز در جلسه دیدار کارکنان منابع طبیعی با امام جمعه این شهرستان، اظهار داشت: حفاظت از منابع طبیعی وظیفه ای همگانی است و این منابع امانتی در دست مردم است.

 

وی افزود: برخی افراد اقدام به تخریب و تصاحب اراضی دولتی می‌کنند که این خود سبب واردن آمدن آسیب و ضربه به منابع خدادای این شهرستان می شود.

 

رئیس اداره منابع طبیعی بروجرد عنوان کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی بروجرد نیازمند توجه ویژه مسئولان است چرا‌که این سازمان تاکنون با اعتبارات محدود خود اقدام به این امر حیاتی نموده است و از این پس نیازمند همکاری مسئولان است.

 

وی به هفته منابع طبیعی اشاره و بیان کرد: با توجه به شعار در نظر گرفته شده برای این هفته، باید مردم برای حفظ و حراست از منابع طبیعی با مسئولان مربوطه مشارکت و همکاری لازم را به کار گیرند.

 

عباسی تصریح کرد: از جمله دستاوردهای مهم منابع طبیعی، ارتقای فرهنگ حراست از منابع طبیعی است.

 

وی به برنامه‌های این هفته اشاره و خاطر‌نشان کرد: توزیع نهال رایگان در بین مردم در راستای تشویق مردم به درختکاری در روز درختکاری از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده است.

 

رئیس اداره منابع طبیعی بروجرد گفت: برگزاری کارگاه آموزش ترویجی ویژه آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی با حضور 50 آموزش‌یار و نیز برگزاری دورههای آموزشی ترویج حفظ و حراست از منابع طبیعی ویژه روستاییان و دهیاران، کلاسهای آموزشی جوامع محلی، بهرهبرداران، مجریان منابع طبیعی و دانشآموزان در سطح مدارس از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط این سازمان است.

 

وی افزود: دوره‏‌های آموزشی ترویجی ویژه جوامع محلی با عنوان توانمندسازی جوامع محلی برای بیش از 30 روستای بروجرد برگزار شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات