معاون استاندار لرستان :

لرستان خبر: معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بخشی از واحدهای مسکن مهر در اختیار مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است بنابراین و طراحی آسانسور الزامی است.

به گزارش لرستان خبر، محمد اصلانی صبح امروز در جلسه شورای مسکن مهر شهرستان پلدختر اظهار داشت: مسکن مهر پلدختر دارای مشکلات عدیدهای است که با واگذاری به مردم، آنها را با مشکلات فراوانی درگیر میکند.

 

وی افزود: طرح مسکن مهر این شهرستان دارای 624 واحد مسکونی در زمینی به مساحت 5.6 هکتار در حال اجرا است.

 

معاون امور عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد: در ساخت و ساز این واحدهای مسکونی اصول علمی و کارشناسی رعایت نشده است و همین دلیل سبب شده تا مردم رغبتی به مسکن مهر نداشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه 128 واحد از واحدهای مسکن مهر متعلق به مددجویان بهزیستی است، تصریح کرد: وجود مشکلاتی نظیر عدم نصب آسانسور در واحدهای مسکن مهر سبب ایجاد مشکلاتی برای مددجویان بهزیستی شده است.

 

اصلانی ضمن تأکید بر لزوم نصب آسانسور در مسکن مهر، بیان کرد: با وجود اینکه ساختمانهای مسکن مهر در چهار طبقه ساخته شدهاند، نبود آسانسور رفت و آمد مردم را با سختی همراه کرده است، بنابراین اجرای نصب آسانسور از ضروریات این واحدها است.

 

وی خاطرنشان کرد: بخشی از واحدهای مسکن مهر در اختیار مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است بنابراین و طراحی آسانسور  الزامی است.


 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات