وزیر بهداشت:

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز استخدام ۷هزار نیروی انسانی جدید برای ۷۶ بیمارستان تاره تأسیس کشور صادر شده و فراخوان جذب این نیروها به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی دقایقی پیش در جمع مدیران حوزه سلامت گیلان، اظهار داشت: نیروهای بومی در بیمارستان‌های دولتی جدیدالتأسیس استخدام می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه سلامت هستیم، افزود: کشور نیازمند 100هزار تخت جدید بیمارستانی است که باید برای تحقق آن تلاش کنیم و حدود 50هزار تخب بیمارستانی فعلی نیز در کشور نیز فرسوده است که باید نوسازی شود.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز استخدام 7هزار نیروی انسانی جدید برای 76 بیمارستان تاره تأسیس کشور صادر شده و فراخوان جذب این نیروها به زودی اعلام می‌شود.

 

قاضی‌زاده‌هاشمی با تأکید بر حفظ دستاوردهای طرح تحول نظامت سلامت، تصریح کرد: برای اجرای این طرح که رضایتمندی بالایی را در بین مردم ایجاد کرده کمتر از 5هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت توسط مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: طرح نظام سلامت تحول آفرین بوده و  اعتبار اجرای این طرح از محل درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه‌ها ‌است.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه مهمترین کار مجموعه همکاران وزارت بهداشت در استان‌ها برای سال 94 ادامه اجرای موفق طرح جامع نظام سلامت است، گفت: نباید اجازه دهیم که کوچکترین آسیبی به اجرای این طرح وارد شود.

 

قاضی‌زاده‌هاشمی با بیان اینکه توجه به حوزه بهداشت از دیگر اولویت‌های وزارت بهداشت در سال 94 است، افزود: حوزه بهداشت محیط از زیرمجموعه‌های وزارت بهداشت است که باید مردم خدمات و فعالیت‌های این بخش را بیش از پیش لمس کنند.

 

وی با اشاره به توجه دانشگاه‌های علوم پزشکی به برآورد نیازهای مرکز درمانی و بهداشتی، اظهار داشت: بانک اطلاعاتی از نیاز استان‌ها توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی تهیه و تدوین می‌شود.منبع:‌تسنیم

انتهای پیام/

 
 
 
 
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات