رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

لرستان خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان گفت: بر اساس این بازرسی‌ها در شهرستان‌های خرم‌آباد و دورود هر کدام 60 تن و در شهرستان نورآباد پنج تن برنج فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.

به گزارش لرستان خبر، کوروش ساکی شامگاه شنبه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان لرستان اظهار داشت: از ابتدای اسفندماه تا‌کنون بازرسی‌ها و نظارت‌ها آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

وی با اشاره به کشف 125 تن فاسد در استان، افزود: بر اساس این بازرسی‌ها در شهرستان‌های خرم‌آباد و دورود هر کدام 60 تن و در شهرستان نورآباد پنج تن برنج فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: هم‌اکنون 500 تن برنج دیگر مشکوک بوده و با توجه به ادامه داشتن روند بازرسی‌ها در چند روز آینده تکلیف این 500 تن تعیین می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در راستای خدمت‌رسانی بهینه هشت پایگاه سلامت روز 27 اسفند در استان افتتاح می‌شود و نیز 15 بیمارستان استان در ایام تعطیلات نوروز آماده خدمات‌رسانی هستند.

 

گودرز کرمی‌فر، مدیر‌کل آموزش و پرورش لرستان در این نشست بیان کرد: تمهیدات لازم برای میزبانی مهمانان نوروزی در استان از دی ماه آغاز شده و در این زمینه 1800 کلاس آمادگی اسکان را دارد.

 

وی خاطر‌نشان کرد: بازرسی‌های لازم در راستای رفع مشکل و فراهم نمودن امکانات در مراکز استان انجام شده است و امسال آمادگی اسکان 120 هزار نفر را داریم.

 

مدیر‌کل آموزش و پرورش لرستان ضمن اشاره به فراهم نمودن امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال و بخاری در مراکز اسکان، گفت: در 10 پایگاه مربوط به اموزش و پرورش 10 نمایشگاه در ایام نوروز برگزار می‌شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات