فرمانده انتظامی خرم‌آباد:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: در طول 9 روز گذشته از تعطیلات نوروزی در وقوع انواع جرائم 28 درصد کاهش و در کشف جرائم 40 درصد افزایش داشته‌ایم.

به گزارش لرستان خبر، حسین نجفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: امسال با استفاده از تمام نیروها و تجهیزات و با در نظر گرفتن معایب در سال‌های گذشته تدابیر و برنامه‌هایی برای ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: در این راستا تعداد واحدهای گشت به طور 100 درصدی افزایش یافته است که این واحدها شامل گشت‌های خودرویی، گشت‌های موتوری، گشت‌های پیاده ثابت، گشت‌های نامحسوس و تیم‌های گشت رعد هستند.

 

فرمانده انتظامی خرم‌آباد عنوان کرد: این واحدهای گشت در سطح پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، مراکز فرهنگی و تاریخی و محل‌های اسکان مسافران نوروزی و نیز در سطح محلات شهر فعال هستند.

 

وی تصریح کرد: در راستای کنترل بهینه و در صورت نیاز اتخاذ تدابیر بیشتر، معاونان و مدیران ستاد فرماندهی شهرستان خرم‌آباد بر فعالیت این واحدهای گشت به صورت شبانه‌روزی نظارت می‌کنند.

 

نجفی بیان کرد: در طول 9 روز گذشته از تعطیلات نوروزی در وقوع انواع جرائم 28 درصد کاهش و در کشف جرائم 40 درصد افزایش داشته‌ایم.

 

وی خاطر‌نشان کرد: نخستین مرحله از به‌کارگیری نیروهای جذب شده و آموزش دیده پلیس افتخاری در شهرستان اجرا شد که با موفقیت‌های خوبی در این راستا رو‌به‌رو بودیم.

 

فرمانده انتظامی خرم‌آباد به دستگیری پنج سارق اشاره کرد و گفت: این سارقان پس از دستگیری به 20 فقره سرقت محتویات خودرو ‌و سیم برق در خرم‌آباد اعتراف کردند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات