سرپرست پایگاه قلعه فلک‌الافلاک در گفت‌و‌گو با لرستان خبر:

سرپرست پایگاه میراث فرهنگی قلعه فلک‌الافلاک گفت: قلعه فلک الافلاک از روز نخست تا روز 8 فروردین 67 هزار و 850 بازدیدکننده داشته است.

احمد نصراللهی در گفت‌وگو با لرستان خبر، در رابطه با بازدید روز هشتم فروردین، اظهار داشت: روز هشتم فروردین 11 هزار و 255 مسافر نوروزی از قلعه فلک‌الافلاک بازدید کرده که در مدت مشابه سال گذشته 9 هزار و 824 نفر بوده است.

 

وی افزود: از روز نخست تاهشتم فرودین در مجموع 68 هزار و 850 نفر گردشگر از قلعه فلک‌الافلاک بازدید کردند، این‌درحالی است که بلیط‌های نیم‌بها و بازدیدهای رایگان نیز محاسبه نشده است.

 

سرپرست پایگاه میراث فرهنگی قلعه فلک‌الافلاک عنوان کرد: در روز نخست فروردین 94، سه هزار نفر از قلعه فلک‌الافلاک بازدید کردند که این رقم در مقایسه با سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است که دلیل آن را تا حدی می‌توان به مصادف شدن روزهای آغازین عید نوروز با ایام فاطمیه و یا بارندگی‌های مکرر سطح استان نسبت داد.

 

وی بیان کرد: در روز دوم فروردین امسال، آمار بازدید از قلعه فلک‌الافلاک شش هزار نفر بوده است، در حالی‌که سال گذشته این رقم 9 هزار نفر بوده است.

 

نصراللهی تصریح کرد: در روز سوم فروردین امسال 9 هزار نفر از قلعه فلک‌الافلاک بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که تعداد آن‌ها 10 هزار نفر بوده نیز کاهش داشته است.

 

وی خاطر‌‌نشان کرد: در روز چهارم فروردین امسال آمار بازدیدکنندگان از قلعه فلک‌الافلاک 11 هزار و 200 نفر بوده در حالی‌که سال گذشته در روز چهارم فروردین، 11 هزار نفر بازدیدکننده داشته است.

 

سرپرست پایگاه میراث فرهنگی قلعه فلک‌الافلاک گفت: در روز پنجم فروردین 10 هزار و 500 نفر از قلعه فلک‌الافلاک بازدید کرده که آمار این روز در سال گذشته 9 هزار و 700 نفر بوده است.

 

وی اظهار داشت: در روز ششم فروردین نیز 10 هزار و 954 نفر از قلعه فلک الافلاک بازدید کردند در حالی‌که آمار این روز در سال گذشته 10 هزار و 144 نفر و روز هفتم فروردین با 11 هزار و 488 نفر بازدید کننده، رکورد بازدید از این بنای تاریخی است و پیش بینی می‌شود تا پایان نوروز بر تعداد گردشگران افزوده شود.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات