رئیس میراث فرهنگی دورود:

لرستان خبر: رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دورود گفت: بیش از 12 هزار نفر از مسافران نوروزی در شهرستان دورود اسکان یافتند.

به گزارش لرستان خبر، محمدباقر فهیم‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دورود اظهار داشت: بیش از 12 هزار نفر از مسافران نوروزی در شهرستان دورود اسکان یافتند.

 

وی با اشاره به این‌که انتظار می رود تعداد مسافران نوروزی در دورود افزایش یابد، افزود: بیش از 14 هزار نفر گردشگر از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی شهرستان دورود در ایام نوروز دیدن کردند.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی دورود عنوان کرد: در شهرستان دورود 12 مرکز پذیرایی و اقامتی در راستای خدمات‌دهی به مسافران در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از اماکن اقامتی و پذیرایی، بیان کرد: در ایام تعطیلات نظارت دقیقی بر روی عملکرد هتل‌ها، مهمانپذیرها و واحدهای پذیرایی بین‌راهی انجام شده است.

 

فهیم‌نیا ضمن تأکید بر پیگیری جدی شکایات واصله در مورد مکان‌های اقامتی و پذیرایی، تصریح کرد: در این بازرسی‌ها تاکنون 26 مورد تذکر، چهار مورد اخطار کتبی، و یک مورد تشویق ثبت شده است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: هنرمندان شهرستان دورود صنایع دستی خود را در قالب نمایشگاهی جهت بهره‌مندی مسافران در ایام تعطیلات عرضه کرده‌اند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات