شهردار خرم‌آباد:

لرستان خبر: شهردار خرم‌آباد گفت: 116 هزار مسافر نوروزی در پارک‌های خرم‌آباد ساکن شدند.

به گزارش لرستان خبر، یحیی عیدی بیرانوند عصر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در لرستان که با حضور استاندار لرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری خرم‌آباد در راستای رفاه حال مسافران 500 چادر در چهار نقطه شهرستان و ورودی پارک‌ها برپا کرده است.

وی افزود: از زمان شروع تعطیلات نوروزی تا‌کنون 40 هزار و 309 نفر مسافر در کمپ‌های موقت در پارک‌های شهرستان خرم‌آباد اسکان‌دهی شدند.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به آمار کم‌نظیر مسافران ورودی به پارک‌های شهرستان، بیان کرد: 116 هزار مسافر نوروزی در پارک‌های خرم‌آباد ساکن شدند.

وی عنوان کرد: تا‌کنون شهرداری خرم‌آباد تلاش خود را در راستای رضایتمندی مسافران نوروزی به‌کار گرفته است و چنانچه مشاهده می‌شود توانسته در این زمینه موفق عمل کند.

عیدی بیرانوند با اشاره به استقبال خوب مسافران از اسکان‌دهی در سالن‌های شهرداری، تصریح کرد: علاوه بر این کمپ‏‌ها، چهار سالن شهرداری نیز برای استفاده مسافران نوروزی تجهیز شده است.

وی خاطر‌نشان کرد: میانگین اسکان مسافران نوروزی را در کمپهای موقت شهرداری را بین سه تا یک شب است.

شهردار خرم‌آباد گفت: جنگ‏‌های شادی در پارک‏‌های سطح شهر و برگزاری مسابقه بین مسافران نوروزی و توزیع بروشورهای راهنما از دیگر خدمات ارائه شده توسط شهرداری به مسافران است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات