فرمانده انتظامی دورود:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی دورود گفت: از ابتدای امسال تا‌کنون میزان تصادفات درون‌شهری 20 درصد کاهش یافته است.

به گزارش لرستان خبر، هدایت‌الله حسنوند عصر امروز در جمع خبرنگاران در دورود اظهار داشت: از ابتدای امسال تا‌کنون میزان تصادفات درون‌شهری 20 درصد کاهش یافته است.

 

وی افزود: در این مدت 17 کیلوگرم مواد مخدر در سطح شهرستان کشف شده است که نسبت به میزان کشفیات در مدت مشابه سال گذشته افزایش چشم‌گیری دارد.

 

فرماندهی انتظامی دورود عنوان کرد: امسال در زمینه کشف جرائم 25 درصد افزایش و در زمینه وقوع انواع سرقت 34 درصد کاهش داشته‌ایم.

 

وی تصریح کرد: در این مدت جرائمی نظیر شرارت و چاقو کشی 100 درصد و جرائمی مانند نزاع و درگیری دسته جمعی 50 درصد، وقوع سرقت‌های اتومبیل 50 درصد و موتورسیکلت 75 درصد کاهش نشان می‌دهد.

 

حسنوند با اشاره به افزایش 100 درصدی کشفیات سرقت منزل و اماکن، بیان کرد: در ایام تعطیلات نیروی انتظامی در حالت آماده‌باش قرار دارد.

 

وی با اشاره به رضایت 90 درصدی مردم از حضور پلیس، خاطر‌نشان کرد: در ورودی و خروجی‌های شهر دورود سه ایستگاه پلیس تعبیه شده است.

 

فرماندهی انتظامی دورود گفت: نیروی انتظامی دورود با افزایش گشت‌های موتوری و خودرویی، توزیع بروشور، ایجاد ایست و بازرسی در سطح شهرستان در کاهش جرائم و ایجاد امنیت نقش به سزایی داشته است.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات