مدیر‌کل کمیته امداد لرستان:

لرستان خبر: مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: در راستای سوادآموزی و ریشه‌کنی بی‌سوادی در لرستان امسال 300 نفر از مددجویان بی‌سواد موردآموزش قرار می‌گیرند.

به گزارش لرستان خبر، ولی‌الله منتظری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سوادآموزی و ریشه‌کنی بی‌سوادی در لرستان امسال 300 نفر از مددجویان بی‌سواد موردآموزش قرار می‌گیرند.

 

وی افزود: تشویق‌های موردی، ایجاد اشتغال و تأمین مسکن از جمله اهرم‌های تشویقی برای تشویق و ترغیب بی‌سوادان به سوادآموزی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

 

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان عنوان کرد: در سال 93، دو هزار و 47 نفر از مددجویان استان که بی‌سواد بودند، شناسایی و به نهضت سوادآموزی معرفی شدند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که یک هزار و 800 نفر از این تعداد زن و 247 نفر مرد بودند، 573 نفر از آن‌ها بی سواد مطلق محسوب می‌شدند.

 

منتظری با اشاره به این‌که 67 نفر از فرزندان مددجویان با تحصیلات عالی برای سوادآموزی دیگر مددجویان به‌کارگیری شدند، بیان کرد: با توجه به حضور 180 نفر از مددجویان در این طرح در سال 92، تعداد 154 نفر از نعمت سواد برخوردار شدند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات