امروز/

لرستان خبر: عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان در آئینی مجتمع مسکونی16 واحدی افتتاح و کلنگ مجمتع 24 واحدی مسکن پادگان مهندسی بروجرد به زمین زده شد.

به گزارش لرستان خبر، عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان در آئینی مجتمع مسکونی16 واحدی افتتاح و کلنگ مجمتع 24 واحدی مسکن پادگان مهندسی بروجرد به زمین زده شد.

 

شاپور بارانی بیرانوند، مدیرعامل تعاونی مسکن پادگان مهندسی بروجرد اظهار داشت: در راستای کاستن از دغدغه کارکنان ارتش در زمینه تأمین مسکن مناسب، اقدامات خوبی انجام شده است.

 

وی افزود: در پروژه 16 واحدی پادگان مهندسی با استفاده از مصالح نوین صنعنی و مرغوب ساخته شده و در آن از عایق برودتی و صوتی در حد استاندارد استفاده شده است.

 

مدیرعامل تعاونی مسکن پادگان مهندسی بروجرد عنوان کرد: این مجتمع مسکونی با زیربنای 2700 مترمربع و 16 واحد مسکونی در متراژهای120، 125، 114و106 متری تحویل متقاضیان شده است.

 

وی قیمت تمام شده 700 هزار تومان به ازای هر متر از این واحدها اشاره و بیان کرد: دیوارهایی که در ساخت این واحدهای مسکونی به‌کارگیری شده نسبت به دیوارهای سنتی سبک‌تر بوده و همین امر سبب ایمنی بیشتر و کاهش هزینه تمام شده برای متقاضیان بوده است.

 

بارانی بیرانوند به کلنگ‌زنی مجتمع 24 واحدی اشاره و تصریح کرد: زمین موردنیاز این پروژه خریداری شده و به صورت خودمالکی به متقاضیان واگذار می‌شود.

 

وی به احداث این پروژه تا 18 ماه آینده، خاطر‌نشان کرد: این پروژه با نان حافظ 2 نام‌گذاری شده که با بهره‌برداری از آن تعدادی خانواده صاحب خانه می‌شوند.

 

مدیرعامل تعاونی مسکن پادگان مهندسی بروجرد گفت: یکی از مهمترین اولویت‏‌های پادگان مهندسی این شهرستان احداث مسکن ارزان قیمت و با کیفیت برای اعضا تعاونی آن است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • سعيد مارابي

    خسته نباشيد ب جناب سرهنك باراني

نظرات