شهردار بروجرد:

لرستان خبر: شهردار بروجرد گفت: خیابان‌های اصلی شهرستان بروجرد باید تعریض شوند و باید از تجربه‌های دیگر شهرهای بزرگ در رفع مشکلات ترافیکی بهره برد.

به گزارش لرستان خبر، منوچهر یوسفی عصر امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر اظهار داشت: خیابان‌های اصلی شهرستان بروجرد باید تعریض شوند و باید از تجربه‌های دیگر شهرهای بزرگ در رفع مشکلات ترافیکی بهره برد.

 

وی با اشاره به اجرای موفق احداث خیابان دوطبقه در شهرهای بزرگ، افزود: با استفاده از ایت تجربه می‌توان ضمن ایجاد امنیت بیشتر در خیابان‌ها، بار ترافیکی را در سطح شهر کاهش داد.

 

شهردار بروجرد عنوان کرد: شهرداری بروجرد در راستای تعریض خیابان‌های شهرستان برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدتی دارد چرا‌که خیابان‌های بروجرد جوابگوی حجم زیاد خودروها را ندارند.

 

وی با اشاره به این‌که خیابان‌های بروجرد نیازمند اصلاح و بسترسازی مناسب هستند، تصریح کرد: با احداث پل‌های زیرگذر و تقاطع غیرهم سطح می‌توان مشکل ترافیکی بروجرد را برطرف کرد.

 

یوسفی بیان کرد: با وجود این‌که برخی پروژ‌های انجام شده در سال‌های گذشته نتوانشته ترافیک را کاهش دهد، شهرداری بروجرد گسترش پل زیرگذر میدان قیام، احداث چند تقاطع زیرگذر در میادین ورودی شهر و و آسفالت و روکشی خیابانها را در دستور کار دارد.

 

وی خاطر‌نشان کرد: اعتبارات عمرانی محدود شهرداری جوابگوی انتظارات عمومی نیست و مردم مسئولیت زیباسازی همه زشتی‌های شهر را بر عهده شهرداری می‌دانند و از سویی این اقدامات بار مالی فراوانی را بر شهرداری تحمیل می‌کند.

 

شهردار بروجرد با اشاره به پروژ‌های غیرکارشناسانه اجرا شده در بروجرد اشاره کرد و گفت: پروژه‌ای نظیر پل زیرگذر بروجرد نه‌تنها مشکل را برطرف نکرده بلکه بر بار ترافیکی شهر افزوده است.

 

وی افزود: با توجه به تجارب ارزشمند قرارگاه خاتم‌الانبیاء در اجرای پروژه‌های عمرانی با تصویب شورای اسلامی شهر قرارداد 70 میلیارد تومانی در راستای احداث تقاطغع غیرهم سطح در بروجرد با این قرارگاه به‌عنوان مجری طرح منعقد می‌شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات