مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد:

لرستان خبر: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد گفت: 500 دستگاه خودروی فرسوده در خیابان‌های شهرستان بروجرد در حال تردد هستند.

به گزارش لرستان خبر، محمد چاقویی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: 500 دستگاه خودروی فرسوده در خیابان‌های شهرستان بروجرد در حال تردد هستند.

 

وی با اشاره به این‌که خودروهای مدل 83 خودروی فرسوده محسوب می‌شوند، افزود: سازمان تاکسیرانی بروجرد در نظر دارد تا ناوگان تاکسیرانی این شهرستان را تجهیز و نوسازی کند.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد عنوان کرد: صاحبان خودروهای فرسوده می‌تواند در راستای اسقاط خودروهای خود و تعویض با خودروی جدید با همان شرایط سال گذشته اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند در زمینه تعویض خودروی فرسوده خود وام 20 میلیونی، 5 میلیون تومان بابت اسقاط خودرو و 5 میلیون تومان به صورت نقدی در زمان تعیین شده، دریافت کنند.

 

چاقویی با اشاره به خروج 12 هزار خودروی فرسوده از ناوگان حمل و نقل عمومی در سال گذشته توسط ستاد حمل و نقل و سوخت کشور، بیان کرد: خودروهای جدیدی که در تعویض با خوردوهای فرسوده تحویل متقاضیان می‌شود، سمند پایه گازسوز و دارادی استاندارد یورو 5 است.

 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد یک هزار و 700 ناکسی در سطح شهر بروجرد فعال هستند که یک هزار و 700 کارت هوشمند برای رانندگان از میان تعداد دو هزار راننده تاکسی صادر شده است.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد گفت: رانندگان با استفاده از این کارت‌های هوشمند و با مراجعه به دستگاه‌های نصب شده در سازمان تاکسیرانی، می‌توانند مرخصی خود برای تردد برون‌شهری بدون مراجعه مستقیم و خارج از ساعت اداری دریافت کنند.

 

وی با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن این طرح و رضایت رانندگان، افزود: این سیستم در دفتر پارکینگ سازمان تاکسیرانی نصب شده و در طول روز تا ساعت 12 شب به تاکسی‌داران خدمات ارائه می‌دهد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات