رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: در سال گذشته بیشترین پرونده تخلفاتی که به این اداره ارجاع داده شده، مربوط به واحدهای نانوایی بوده است.

به گزارش لرستان خبر، کیومرث حسن‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: در سال گذشته بیشترین پرونده تخلفاتی که به این اداره ارجاع داده شده، مربوط به واحدهای نانوایی بوده است.

 

وی تغییر نرخ نان را یکی از عوامل دخیل در تخلف عنوان کرد و افزود: اداره تعزیرات حکومتی در راستای رسیدگی به تخلفات نانواییهای طی مدت دو ماه ساماندهی نانوایی‌هایی را که بیش از نرخ مصوب نان را به فروش می‌رساندند، انجام داده است.

 

رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد با اشاره به این‌که بیشترین پرونده‌ها در این زمینه تخلفات نانوایی را عدم نصب نرخ‌نامه تشکیل می‌دهد، تصریح کرد: تعطیلی خودسرانه نانواییها، عرضه خارج از شبکه آرد، کم‌فروشی، تقلب از دیگر شکایات واصله درباره نانوای‌ها بوده است.

 

وی عنوان کرد: قاچاق کالا، تبلیغ خلاف واقع، عدم ارائه فاکتور خرید و عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی نیز وجود پرونده‌های 50 تا 100 میلیون تومانی از دیگر پرونده‌های تخلفاتی ارجاعی به این اداره است.

 

حسن‌پور با اشاره به این‌که سه هزار پرونده در سال 93 به تعزیرات حکومتی بروجرد ارجاع شده است، بیان کرد: این پروندهها از سوی دانشگاه علوم پزشکی، دایره قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی، ادارات بازرسی و نظارت بر اصناف، صنعت معدن و تجارت، دخانیات و افراد حقیقی و حقوقی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

 

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در زمینه نحوه رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی در تعزیرات حکومتی، خاطرنشان کرد: شماره 124 سامانه ارتباطی شهروندان با تعزیرات حکومتی است، علاوه بر آن شهروندان با مراجعه مستقیم به این اداره می‌توانند شکایت خود را برای رسیدگی مطرح کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات