استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: رسانه‌ها با انعکاس فضای مثبت می‌توانند نقش مهمی را در جذب سرمایه‌گذار و توسعه استان داشته باشند و از سویی نیز ایجاد و انعکاس نکات منفی می‌تواند فضای متشنج را به نمایش درآورده و خود به عنوان مانعی بر سر راه توسعه قرار گیرد.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در همایش روابط عمومی‌ها آیینه همدلی و هم‌زبانی اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری شعار امشال با عنوان دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی، رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها رسالت بزرگی در زمینه تحقق این شعار دارند.

 

وی افزود: نهادینه شدن رهنمود مقام معظم رهبری در شعار امسال در افکار عمومی در راستای توسعه استان و کشور راهکاری تأثیرگذار و جدی است و تلاش در جهت انعکاس این امر وظیفه لازم‌الاجرا است.

 

استاندار لرستان عنوان کرد: بحث بیشتر بر روی این شعار و نیز بازکردن این مبحث چالش‌ها و موانع پیش‌روی توسعه را برطرف کرده و اثرگذاری بیشتری دارد.

 

وی تصریح کرد: رسانه‌ها با انعکاس فضای مثبت می‌توانند نقش مهمی را در جذب سرمایه‌گذار و توسعه استان داشته باشند و از سویی نیز ایجاد و انعکاس نکات منفی می‌تواند فضای متشنج را به نمایش درآورده و خود به عنوان مانعی بر سر راه توسعه قرار گیرد.

 

بازوند ضمن تأکید بر این‌که انعکاس نکات منفی شاخص‌های توسعه را تضعیف می‌کند، بیان کرد: در صورتی که زیرساخت‌های توسعه در کشور و استان فراهم شود، در واقع منافع مردم تأمین شده و محقق شدن است امر سبب رضایت عمومی می‌شود.

 

وی با اشاره به این که دفاع واقع بینانه در مقابل نقد منصفانه زیربنای توسعه هر جامعه‌ای است، خاطرنشان کرد: از سویی پررنگ جلوه دادن و تبیین سرمایه‌های اجتماعی سبب فراهم‌سازی توسعه همه‌جانبه می‌شود بنابراین باید در راستای ایجاد زمینه‌های توسعه در جامعه تلاش کرد.

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات