رئیس سازمان تاکسیرانی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس سازمان تاکسیرانی بروجرد گفت: فعالیت مسافرکش‌های شخصی و مستمری‌بگیران و بازنشتگان تأمین اجتماعی قانونی نیست.

به گزارش لرستان خبر، محمد چاقویی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: فعالیت مسافرکش‌های شخصی قانونی نیست.

 

وی افزود: با توجه به این‌که سنجش درمورد رانندگان خودروهای شخصی انجام نشده و بیمه‌ای برای مسافران خودروهای شخصی لحاظ نشده است، آن‌ها بر اساس قانون اجازه مسافرکشی را ندارند.

 

رئیس سازمان تاکسیرانی بروجرد عنوان کرد: تاکسی‌داران شهرستان بروجرد نارضایتی و شکایت خود را نسبت به ادامه فعالیت خودروهای مسافرکش شخصی اعلام کرده‌اند.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که مستمری‌بگیران و بازنشتگان تأمین اجتماعی مجاز به مسافرکشی نیستند، تصریح کرد: غیرمجاز بودن مسافرکشی این بازنشتگان و مستمری‌بگیران بر اساس اعلام سازمان تأمین اجتماعی بوده و لیست این رانندگان به همراه کدملی آن‌ها در راستای جلوگیری از فعالیت آن‌ها به اداره تأمین اجتماعی اعلام شده است.

 

چاقویی با اشاره به این‌که هدف از ارائه این لیست، مشخص شدن رانندگانی است که مجاز به فعالیت در ناوگان تاکسیرانی نیستند، بیان کرد: افرادی که شناسایی شوند، از فعالیت‌شان جلوگیری می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این سازمان آمادگی لازم را برای اجرای این دستورالعمل نسبت به سایر بیمه‌ها دارد چراکه قشر جوان در زمینه دستیابی به شغل در این زمینه سزاوارتر هستند.

 

رئیس سازمان تاکسیرانی بروجرد گفت: افرادی که دیگر قادر به رانندگی در قالب تاکسیهای درون شهری نیستند، با معرفی برخی افراد جوان به عنوان نیروهای کمکی از فعالیت آن‌ها بهره میبرند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات