«آژیر قرمز برای دولتی‌ها به صدا درآمده و برخی‌ها در داخل دولت به دولت گل می‌زنند.»

به گزارش لرستان خبر، خردادنیوز از سایت‌های حامی دولت نوشت: دولتمردان به جای شفاف‌سازی واقعیات و توضیح وضعیت اقتصادی که هر عقل سلیمی به آن صحه می‌گذارد، به شکل ناگهانی و یواشکی! گویی عمل خلافی در جریان است اقدام به حذف سهمیه سوخت کردند، اقدامی که بدون اطلاع‌رسانی سردرگمی را در مردم ایجاد و زمینه سوءاستفاده مغرضان را مهیا نمود. البته در طول عمر دولت یازدهم در موارد بسیاری چون اعطای سبد کالا، عرصه سیاست خارجی، فعل و انفعالات اقتصادی و ده‌ها موارد ریز و درشت دیگر ضعف رسانه‌ای دولت به نحوی بوده که عملکردهای مثبت را تحت‌الشعاع تخریب‌های منتقدان نامنصف قرار داده و به جای ارز‌ش‌افزایی برای دولت دستمایه تنزل جایگاه آن در افکار عمومی را فراهم کرده است.

 

 

این سایت ادامه می‌دهد: به زبان ساده‌تر شاید بتوان گفت اگر تمامی منتقدان و مخالفان دولت می‌خواستند ضربه‌ای به دولت بزنند بهتر و کارآمدتر از رویکردهای انفعالی تیم رسانه‌ای دولت نمی‌توانستند به این موفقیت دست یابند و به واقع می‌توان گفت در دولت برخی بهتر از هر مارادونایی، گل به خودی می‌زنند.
 
 
خردادنیوز نوشت: دولت یازدهم و مدیران آن باید متوجه این نکته ضروری باشند که دو سال از عمر دولت گذشته و فرصت آزمون و خطا پایان یافته است و اگر قرار باشد فرایند ضعف اطلاع‌رسانی همین‌گونه ادامه یابد با فرض موفقیت دولت در مهم‌ترین پروژه خود یعنی مذاکرات هسته‌ای بازهم با بالاروی توقعات عمومی و ضعف بازنمایی اقدامات دولت حتی در صورت موفقیت در مذاکرات این موضوع نه برگ برنده که دستمایه نارضایتی عمومی از دولت‌مردان را فراهم خواهد کرد.
 
 
رویکردهای قائم به سخنان شخص رئیس جمهوری که بازتاب دفعی و آنی دارند یا اظهارات دو پهلو و منفعلانه سخنگوی دولت نمی‌تواند به رابطه منطقی دولت و مردم کمک کرده و بدنه حامی مردمی را به‌عنوان مهم‌ترین مولفه حمایتی از دولت ماندگار و پابرجا کند. منبع: کیهان
 
 
انتهای خبر/
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات