لرستان خبر: عصر امروز نخستین جلسه ستاد برنامه‌ریزی فرهنگی برای تحقق شعال سال 94 در لرستان آغاز به برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، عصر امروز نخستین جلسه ستاد برنامه‌ریزی فرهنگی برای تحقق شعال سال 94 در لرستان آغاز به برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان در نخستین جلسه این ستاد اظهار داشت: مسئله همدلی، یکپارچگی و هم‌صدا بودن بسیار مهم و تأثیرگذار است.

 

وی انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری امری هوشمندانه، عقلانی و شرعی دانست و افزود: با توجه به پیش رو بودن دو انتخابات سرنوشت‌ساز در سال جاری، سربلندی در این آزمون تنها با همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت محقق می‌شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: علاوه بر اثرگذار بودن شعار سال در بعد ملی تحقق ای شعار در بعد بین‌الملل نیز اثرگذار است چرا‌که در بحث مذاکرات هسته‌ای، ایران اسلامی در مقابل شش گروه قرار دارد و در صورتی می‌توان در مقابل آن‌ها به پیروزی برسیم که با هم یک‌صدا و همدل باشیم.

 

وی بر همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت ایران در دفاع از حق قانونی خود تأکید و تصریح کرد: ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست و اکنون شش ابرقدرت دنیا دچار دوگانگی شده و هریک به دنبال دستیابی به اهداف خود، هر روز بیانیه جدیدی را مطرح می‌کنند.

 

میرعمادی بیان کرد: ستاد برنامه‌ریزی فرهنگی برای تحقق شعار سال باید در زمینه نظارت فعال باشد و در صورتی که برنامه‌ای با همدلی و هم‌زبانی در تقابل باشد، از اجرای آن جلوگیری کند.

 

وی خاطرنشان کرد: باید موانع همدلی و هم‌زبانی و عوامل برهم زننده وحدت در جامعه شناسایی و جلوگیری شوند.

 

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات