مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان گفت: از تاریخ دوم خردادماه جاری با اخذ دستور مقام قضایی و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و نیروی انظامی لرستان نسبت به جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز اقدام شده است.

به گزارش لرستان خبر، حسن رحمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: در طی یک سال گذشته تعداد تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در حاشیه جاده‌ها روند رو به رشدی داشته است.

 

وی افزود: در راستای رعایت قوانین و جلوگیری از دیگر مشکلات، از تاریخ دوم خردادماه جاری با اخذ دستور مقام قضایی و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و نیروی انظامی لرستان نسبت به جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز اقدام شده است.

 

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان عنوان کرد: بر اساس قانون اصلاح ایمنی راه‌ها و راه آهن مشئولیت صدور مجوز نصب هر گونه تابلو اعم از تبلیغاتی و غیر از آن در محدود 100 متری حریم راه‌ها بر عهده سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها گذاشته شده است.

 

وی تصریح کرد: افرادی که قصد اخذ مجوز نصب انواع تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حاشیه و حریم جاده‌های استان را داشته باشند، می‌توانند به واحد بازرگانی این اداره کل مراجعه کنند تا پس از طی مراحل قانونی و انعقاد قرارداد نصب، نسبت به صدور مجوز اقدام شود.

 

رحمانی با اشاره به این‌که تعداد 185 دستگاه انواع تابلو جمع‌آوری شده است، بیان کرد: در سال گذشته تعداد 520 تابلوی غیرمجاز در حاشیه راه‌های استان شناسایی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: بیشتر فعالان در این زمینه بدون اخذ مجوز و رعایت نکات ایمنی، اقدام به نصب تابلو و دیوارنویسی برای تبلیغ محصولات می‌کنند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات