فرمانده انتظامی بروجرد:

لرستان خبر: فرمانده انتظامی بروجرد گفت: از ابتدای امسال در راستای مبارزه با موادمخدر و اعتیاد، 16 مرحله عملیات طرح تخصصی مبارزه با موادمخدر انجام و 27 قبضه سلاح کشف شده است.

به گزارش لرستان خبر، علیرضا دلیری عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با موادمخدر شهرستان بروجرد اظهار داشت: دشمنان فعالیت‌های زیادی را در راستای ورود موادمخدر به جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند.

 

وی با اشاره به رشد روزافزون گرایش جوانان به موادمخدر، افزود: با توجه به این مسئله تمامی دستگاه‌ها باید برای ریشه‌کنی اعتیاد همکاری کنند و سنگینی این امر را تنها بر دوش نیروی انتظامی نگذارند.

 

فرمانده نیروی انتظامی بروجرد بر نقش رسانه‌ها و جامعه‌محور کردن موضوع موادمخدر در فرهنگ‌سازی برای خانواده‌ها را مهم دانست و عنوان کرد: تا زمانی که معضل اعتیاد و موادمخدر فرد به فرد و خانه به خانه رفع نشوند و تمامی دستگاه‌ها وارد میدان نشوند، اقداماتی که در این راستا انجام می‌شوند، اثربخشی لازم را ایجاد نمی‌کند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که ترویج موادمخدر در بین بانوان با هدف تناسب اندام ولاغری اتفاق می‌افتد و این امر در بین دانش‌آوزان دبیرستانی و گاه راهنمایی با استعمال سیگار آغاز می‌شود، بنابراین ضرورت فرهنگ‌سازی با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی امری غیرقابل انکار است.

 

دلیری ضمن تأکید بر این‌که نیروی انتظامی از هیچ تلاشی در امر مبارزه با موادمخدر و قاچاقچیان دریغ نمی‌کند، بیان کرد: با توجه به این‌که در حال حاضر قاچاقچیان کالا با بهره‌گیری از امکانات مجهز اقدام به قاچاق موادمخدر می‌کنند، در حالی که امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی در مقایسه با قاچاقچیان ناکافی است اما نیروی انتظامی در این امر کوتاهی نمی‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال در راستای مبارزه با موادمخدر و اعتیاد، 16 مرحله عملیات طرح تخصصی مبارزه با موادمخدر انجام و 27 قبضه سلاح کشف شده است.

 

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به این که شهرستان بروجرد به شاهراهی اصلی برای ورود و خروج موادمخدر در بین شهرستان‌ها و استان‌های مجاور تبدیل شده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیروی انتظامی در زمینه دستگیری قاچاقچیان موادمخدر 79 درصد و در زمینه دستگیری معتادان پرخطر 194 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • شجاعي

    ضمن تشكر از مطالب به موقع و به روزتون اما يه اشكالي هست در نگارش مطالبتون ، اينكه در املاي كلمات دقت نميكنيد و گاها بعضي كلمات رو جا مي اندازيد و معني كلمه از بين ميرود . به عنوان مثال خط اخر همين گزارش مدت را دت و سال را شال نگارش نموده ايد .

نظرات