باحضور پرشور مردم رخ داد؛

چهارمین جلسه از سلسله جلسات فصل بیداری با محوریت مذاکرات هسته‌ای شب گذشته در مسجد امام علی(ع) واقع در گلدشت غربی برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، چهارمین جلسه از سلسله جلسات فصل بیداری با محوریت مذاکرات هسته‌ای شب گذشته در مسجد امام علیواقع گلدشت غربی برگزار شد.

در این جلسه که باحضور پرشور مردم منطقه گلدشت برگزار شد حضار در حین سخنرانی و پخش کلیپ با دادن شعارهایی ازنجار خود را از استکبار و آمریکا اعلام کرده و خواهان حفظ عزت و استقلال کشور در مذاکرات شدند و اعلام کردند که غرب به سرکردگی آمریکا دنبال ضریه زدن به انقلاب اسلامی است.

 

این جلسات که به منظور روشن گری در بحث هسته‌ای در سطح شهر خرم‌آباد و با حضور نخبگان علمی، فرهنگی استان برگزار می‌شود شامل موضوعات مختلف ازجمله معرفی فواید انرژی هسته‌ای، معرفی ماهیت واقعی استکبار، دلایل خطرات بازرسی از اماکن نظامی، خطرات بازجویی از دانشمندان هسته‌ای و ... است.

 

این جلسات شامل برپایی نمایشگاه هسته‌ای (خطوط قرمز نظام در مذاکرات، فواید انرژی هسته‌ای و دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران و اسلام)، اکران فیلم‌های جشنواره عمار و سخنرانی توسط کارشناسان است.

 

پنجمین جلسه از این جلسات امشب پنجشنبه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) خرم آباد واقع در میدان رازی برگزار می شود.

 

در خلال این مراسم مردم با شعار هایی انزجار خود را از امریکا و متحدانش نشان دادند.

 

IMG_0227.JPG

IMG_0230.JPG

IMG_0234.JPG

IMG_0240.JPG

IMG_0241.JPG

IMG_0248.JPG

IMG_0251.JPG

IMG_0252.JPG
IMG_0253.JPG

IMG_0257.JPG

IMG_0260.JPG

عکاس جواد یاراحمدی

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • جواد

    با تشکر از قاضی شعبه پنجم که دستور دادن مجددا عوامل فضای سبز درخت هایی رو که تو کوچه خوارزمی قطع کرده بودن رو اومدن کاشتن

نظرات