مدیرعامل آب و فاضلاب شهری لرستان:

لرستان خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت : حفر 20 حلقه چاه آبرفتی و آهکی، بهسازی 12 حلقه چاه آب شرب و تجهیز تعداد 16 حلقه چاه آب شرب از جمله اقدامات انجام شده این شرکت در راستای مقابله با کمبود آب شرب در سطح استان بوده است.

به گزارش لرستان خبر، حمیدرضا کرموند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به کاهش نزولات جوی و نیز خارج شدن چاه‌های متعدد از مسیر بهره‌برداری، شرکت آب و فاضلاب لرستان در راستای رفع کمبود آب اقداماتی را انجام داده است.

 

وی به کاهش سطح آب منابع و چاه‌های آب شرب در لرستان، افزود: شرکت آب و فاضلاب لرستان برای جبران این کاهش در طی چهار ماه گذشته طرح‌هایی اضطراری و کوتاه‌مدت را عملی نموده است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان عنوان کرد: حفر 20 حلقه چاه آبرفتی و آهکی، بهسازی 12 حلقه چاه آب شرب و تجهیز تعداد 16 حلقه چاه آب شرب از جمله اقدامات انجام شده این شرکت در راستای مقابله با کمبود آب شرب در سطح استان بوده است.

 

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های نشت‌یابی برنامه‌ریزی شده و افزایش ظرفیت تولید آب از دیگر برنامه‌های در دست انجام توسط این شرکت در شهرستان‌های مواجه شده با بحران است.

 

کرموند به موقعیت حفر چاه‌ها اشاره و بیان کرد: 20 حلقه چاه حفر شده در فواصل بیش از 10 کیلومتری شهرها و خارج از محدوده شهری واقع شده‌اند که عملیات اجرایی آن تاکنون انجام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در طی چند سال اخیر در پی کاهش نزولات جوی سطح منابع آبی در لرستان به‌ویژه در شهرستان‌های غربی استان دچار کاهش شده‌اند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات