فرمانده انتظامی الیگودرز :

قهرمان لرستانی پاورلیفتینگ جهان در شهرستان الیگودرز از توابع استان لرستان غرق شد

به گزارش لرستان خبر، فریدون علی اکبری قهرمان مچ اندازی کشور و پاورلیفتینگ جهان عصر جمعه در یکی از تالابهای استان لرستان در روستای «چشمه گنجه» شهرستان الیگودرز غرق شد.

 

سرهنگ خدارحم ذلقی فرمانده انتظامی الیگودرز ضمن تایید این خبر گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره غرق شدگی در تالاب روستای «چشمه گنجه» تیمی از ماموران انتظامی و امدادی این شهرستان برای بررسی موضوع بلافاصله به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد جوانی ۲۴ ساله که همراه پسر عمویش به این محل آمده بودند حین شنا در تالاب یاد شده به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا غرق شده و جان باخته است.

 

فرمانده انتظامی الیگودرز با اشاره به بیرون آوردن جسد توسط عوامل غریق نجات از آب و ابراز تاسف از وقوع این حادثه به والدین توصیه کرد که مواظب و مراقب فرزندانشان هنگام تفریح در طبیعت باشند و نکات ایمنی را به آنها آموزش دهند تا شاهد این گونه حوادث دلخراش نباشیم.

 

بنابراین گزارش فریدون علی اکبری ورزشکار لرستانی دارای سابقه فعالیت در رشته مچ اندازی از سال ۸۵ تا سال ۸۹ در وزن ۷۵ کیلوگرم بوده و در این رشته موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شده است.

 

وی سپس به دلیل آسیب دیدگی در مچ دست از سال ۸۹ وارد رشته پاورلیفتینگ شد وتوانست در سال ۹۲ در مسابقات جهانی گرجستان در وزن ۹۶ کیلوگرم به مقام قهرمانی دست پیدا کند. منبع: مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات