رئیس بهداشت و درمان شهرستان پلدختر:

لرستان خبر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر گفت: وضعیت بهداشتی پایانه مسافربری پل‌دختر مناسب نیست.

به گزارش لرستان خبر، احمد کرموند شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدختر اظهار داشت: آمار حوادث ترافیکی شهرستان پلدختر در سال 93-92 کاهش چشمگیری داشته است.

 

وی افزود: در شهرستان پلدختر 723 مورد حوادث خودرویی، 162 موتورسیکلت 132 مورد عابر پیاده که حوادث خودرویی 22 درصد و موتورسیکلت 53 درصد و عابر پیاده 27 درصد کاهش داشته است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر گفت: دانش آموزان افرینه در طول سال برای تحصیل به روستای پایین‌دست روستا می‌روند که هیچ مانع و تابلوی در جاده اصلی وجود ندارد که جا دارد برای این دانش آموزان فکری شود.

 

وی از وضعیت سرویس‌های بهداشتی پایانه مسافربری جنوب شهر پلدختر انتقاد و عنوان کرد: سرویس‌های بهداشتی پایانه مسافربری جنوب از وضعیت بهداشتی مناسبی و درخور شان مسافران برخوردار نیست که این امر سبب اعتراض مردم و مسافران شده است.

 

حشمت‌الله رحیمی، رئیس راهنمایی و رانندگی پلدختر نیز در این جلسه بر ضرورت مکان مناسبی جهت صدور گواهینامه در شهر تأکید کرد و گفت: در طول سال مراجعات زیادی درزمینهٔ صدور گواهینامه صورت می‌گیرد که نبود این مهم، نارضایتی مردم را در پی داشته و دارد.

 

وی افزود: باید مکانی مناسب برای صدور گواهینامه پایه دوم در شهر ایجاد شود و برای برگزاری آزمون راهنمایی و رانندگی نیاز به وجود سالن برگزاری امتحانات رانندگی است که شهرداری پلدختر در این زمینه راهنمایی و رانندگی را کمک کند.

 

رحیمی عنوان کرد: از لحاظ تفکیک حوزه شهرستان مشکل وجود دارد و مشخص نیست حوزه شهرستان تا کجا و تا چه محلی است که این امر مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

 

رئیس راهنمایی و رانندگی پلدختر بابیان این‌که سد معبر به یک معضل برای شهرستان تبدیل‌شده است گفت: مأموران مقابله سد معبر دو روز است که در شهر فعال‌شده‌اند به طوری که مدتی وجود نداشتند و دوباره ظاهر شدند و در عملیاتی تعدادی از سد معبرها را جمع می‌کنند و می‌روند.

 

وی به دریچه‌های فاضلاب خیابان هفت‌تیر شهر پلدختر اشاره و خاطرنشان کرد: چند دریچه نامناسب در سطح شهر وجود دارد که سبب مشکلاتی شده است.

 

رحیمی بابیان این‌که مکاتباتی با شهرداری برای تعویض تابلوهای فرسوده صورت گرفته است افزود: امروز شهرداری اقدام به تعویض تابلو کرده و می‌توان گفت 90 درصد تابلوهای سطح شهر پلدختر تعویض نشده‌اند که شهرداری باید در این راستا اقدام کند.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات