رئیس اداره استاندارد بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره استاندارد بروجرد گفت: امسال در ماه مبارک رمضان نظارت و کنترل برای 10 کالای پرمصرف خانوارها انجام شد که در این زمینه انواع محصولات تاریخ مصرف گذشته شناسایی و توقیف شدند.

به گزارش لرستان خبر، عنایت شرفی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: امسال در ماه مبارک رمضان نظارت و کنترل برای 10 کالای پرمصرف خانوارها انجام شد.

 

وی از شناسایی و توقیف انواع محصولات تاریخ مصرف گذشته در ماه مبارک رمضان خبرداد و افزود: در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان اقلام لبنی، خرمای بسته‌بندی و روغن‌های سرخ کردنی مورد کنترل قرار گرفتند.

 

رئیس اداره استاندارد بروجرد عنوان کرد: با توجه به این‌که برچسب کالیبراسیون بر روی ترازوها نصب شده باشد بنابراین دارنده ترازو باید نسبت به نصب آن اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر این موارد، بازرسی موادمصرفی شیرینی‌فروشی‌ها، انجام آزمایش‌های متعدد بر روی جعبه شیرینی و کنترل برچسب انرژی نصب شده بر روی لوازم خانگی از دیگر اقدامات نظارتی این اداره است.

 

شرفی از کشف 400 کیلوگرم کالباس کپک‌زده  از اغذیه‌فروشی‌های بروجرد در سال گذشته خبرداد و بیان کرد: نظارت بر آسانسورها، سردخانه‌ها و فست‌فودها از دیگر فعالیت‌های تولیدی و خدماتی این اداره محسوب می‌شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: بر اسسا اهمیت شورای عالی استاندارد، محصولات مشمول استاندارد اجباری می‌شوند که هفت هزار فرآورده شناسایی شده‌اند که تاکنون دو هزار و 600 فرآورده مشمول استاندارد اجباری قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/پ

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات