مدیر شرکت آب و فاضلاب خرم‌آباد:

لرستان خبر: مدیر شرکت آب و فاضلاب خرم‌آباد گفت: با انجام عملیات آب‌رسانی به دو روستای بهرامی و سهیل‌بیگی خرم‌آباد این دو روستا از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.

به گزارش لرستان خبر، علی دالوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران خرم‌آباد اظهار داشت: یک هزار و 475 روستای استان لرستان از نعمت آب شرب بهره‌مند هستند.

 

وی افزود: تاکنون یک هزار و 579 روستای بالای 20 خانوار در لرستان شناسایی شده‌اند که تنها 104 روستای آن آبرسانی نشده‌اند.

 

مدیر شرکت آب و فاضلاب خرم‌آباد عنوان کرد: با اقدامات انجام شده توسط این شرکت عملیات آب‌رسانی به ردو روستای بزرگ بهرامی و سهیل‌بیگی خرم‌آباد اجرایی شده است.

 

وی تصریح کرد: در این اقدامات با حفر و بهره‌برداری از یک حلقه چاه جدید عملیات آب‌رسانی به روستای سهیل‌بیگی با اعتباری معادل 350 میلیون تومان انجام شده است.

 

دالوند بیان کرد: در این پروژه با تجهیز چاه عمیق و ایستگاه پمپاژ، احداث پست برق و اجرای خط پمپاژ جدید به طول یک هزار و 200 متر مشکل آب شر زوستای سهیل‌بیگی با جمعیت 500 خانوار برطرف شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در عملیات آب‌رسانی دیگری که در روستای بهرامی خرم‌آباد اجرا شد و با اصلاح قسمت‌هایی از شبکه داخلی، حفر یک حلقه چاه عمیق، تجهیز چاه و ایستگاه پمپاژ، اجرای خط پمپاژ جدید به طول 800 متر و احداث 140 متر شبکه هوایی برق این روستا نیز از نعمت آب بهره‌مند شدند.

 

مدیر شرکت آب و فاضلاب خرم‌آباد گفت: این روستا به دلیل نزدیک با خرم‌آباد دارای جمعیت بالایی است که با اختصاص اعتباری معادل 300 میلیون تومان این روستای یک هزار و 400 خانواری از این نعمت خدادادی بهره‌مند شدند.

 

انتهای پیام/پ

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات