گزارش از اهدای عضو بانو ازنایی؛

در پی مرگ مغزی خانم حبیبی بانوی ازنایی ، پس از انتقال به بیمارستان و تحت مراقبت های درمانی چند روزه ، پس از تایید مرگ مغزی و رضایت خانواده، اعضای وی به بیماران نیازمند اهدا شد، اعضای بدن این مادر فداکار به چند نفر زندگی تازه ای بخشید.

به گزارش لرستان خبر، سنت حسنه اهدای عضو که این روزها در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شده ، در شهرستان ازنا نیز در حال فرهنگ سازی است که به حق شعار "اهدای عضو اهدای زندگی" در این شهرستان نمو پیدا کرده است.

 

بانو حبیبی مادری فداکار با دو فرزند است که در خانواده ای مذهبی و سرشناس این شهرستان به دنیا آمد ، در شب های قدر ماه مبارک رمضان بعد از مراسم احیا و شب زنده داری با خدای خویش به نحوی که گویی شاید می دانست این آخرین شب های زندگی اش است، دچار حمله مغزی می شود و به کما می رود.

 

خانواده ایثارگر این بانوی ازنایی با اعلام رضایت به اهدای اعضای این مادر زحمت کش و مومنه روح آن بانوی سفر کرده را شاد و به چند خانواده نیازمند عضو نیز شادی می بخشد.

 

در این میان برخی از مسئولین شهرستان نیز ضمن دلجویی از این خانواده به دیدار آنها رفته و از این خانواده ایثارگر تجلیل کردند.

 

اعضای مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا نیز با خانواده مرحومه حبیبی دیدار داشتند و با حضور در منزل خانواده حبیبی اهداء کننده عضو با خانواده ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

 

اعضای مجمع خیرین شهرستان ازنا در این دیدار با اهداء لوح سپاس از خانوادهای حبیبی بخاطر اقدام خداپسندانه و ارزشمند در اهدای اعضای خانم حبیبی به بیماران تجلیل و قدردانی کردند.

 

حجت الاسلام نصیر الاسلام یکی از اعضاء این مجمع ، اهدای زندگی به یک فرد را معادل نجات یک جامعه دانست و تصریح کرد: فقط انسان‌های بزرگ می توانند در لحظات خطیر تصمیم‌های بزرگ بگیرند و شما توانستید این تصمیم بزرگ را بگیرید و عمل نجات جان انسان های دیگر شوید.

 

وی افزود: این اقدام خیرخواهانه شما مایه مباهات شهروندان و شهرستان است و شما خانواده محترم حبیبی با اهدای اعضای بدن فرزندتان به نیازمندان موجب نجات جان بیمار شدید و کار بسیار بزرگی انجام دادید.

 

گفتنی است این شهروند که دچار مرگ مغزی شده بود پس از انتقال به بیمارستان و تحت مراقبت های درمانی چند روزه پس از تایید مرگ مغزی و رضایت خانواده، اعضای وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

 
ازناخبر
 
ازناخبر
 
ازناخبر
 
ازناخبر
 
ازناخبر
 
ازناخبر
 
ازناخبر
منبع: ازنا خبر
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • اكبري

    خداوند روح اين مادر را رحمت كنه

نظرات